Jump to content
Annons

Gratisuppgraderingen från Logic Pro 7 till Logic Studio

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Köpte du Logic Pro 7 senare än 1 Augusti så kan du nu uppgradera till Logic Studio för 139 kr, länken kom upp igår. Beställningen måste genomföras innan 28 september. Missa inte det här det blev ju lite väl grymt för oss som köpte Logi Pro 7 precis i samband med släppet av Studio så det blir ju nåt pyttelitet plåster på såren i alla fall. Det jäkliga är ju att man ändå åker på frakten och att det är lite krångligt iom. att man först måste genomföra köpet av uppgraderingen på nätet och sen måste man skicka beställningen och kvitto eller packsedel per post snailmail alltså till Irland. Nåväl kolla in länken nedan där står allt.

Göran

http://www.apple.com/se/logicstudio/uptodate/

Annons
Postat

Ja lustigt är det, på sidan som riktar sig mot kunder i USA och Canada kunde man så vitt jag minns faxa in grejorna. Vi lever ju ändå i dataåldern så man tycker ju också att dom iom. att man köpt online och registrerat produkten kanske kunde bry sig om att kolla i sitt kundregister så även administreringen runt uppgraderingen kunde ske helt online. Glöm inte att ta kopia på ditt kvitto eller din fraktsedel för den behåller dom när dom fått den, den skickas inte tillbaka så vitt jag begriper.

Göran

denimdemon (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Köpte du Logic Pro 7 senare än 1 Augusti så kan du nu uppgradera till Logic Studio för 139 kr, länken kom upp igår. Beställningen måste genomföras innan 28 september. Missa inte det här det blev ju lite väl grymt för oss som köpte Logi Pro 7 precis i samband med släppet av Studio så det blir ju nåt pyttelitet plåster på såren i alla fall. Det jäkliga är ju att man ändå åker på frakten och att det är lite krångligt iom. att man först måste genomföra köpet av uppgraderingen på nätet och sen måste man skicka beställningen och kvitto eller packsedel per post snailmail alltså till Irland. Nåväl kolla in länken nedan där står allt.

Göran

Jag lyckades också köpa logic för 10 papp i slutet av augusti (hurra!). Ringde apples support häromdagen och frågade om man inte iallafall kunde få en gratis uppdatering som det stod om på de amerikanska applesidorna. Men icke sa applesupport. Det hade de inte hört talas om. Det är bara att betala 2000 spänn till. Döm om min förvåning när jag tittar på apples svenska sida dagen efter detta samtal. Hade nästan varit lite för roligt om jag hade följt deras råd. Heja apple... 😉

Redigerat av denimdemon
Postat

Göran

Jag lyckades också köpa logic för 10 papp i slutet av augusti (hurra!). Ringde apples support häromdagen och frågade om man inte iallafall kunde få en gratis uppdatering som det stod om på de amerikanska applesidorna. Men icke sa applesupport. Det hade de inte hört talas om. Det är bara att betala 2000 spänn till. Döm om min förvåning när jag tittar på apples svenska sida dagen efter detta samtal. Hade nästan varit lite för roligt om jag hade följt deras råd. Heja apple... 😆

Ja fan det är lite väl mysko tycker man, bara det att du fick ge så mycket och sen att dom sänker så drastiskt så kort efter borde garantera gratis uppdateringar till tiden tar slut enligt min mening.

Har skickat mitt nu så får vi se när det kommer kan ta nån vecka tydligen. Skickade mitt rekomenderat för säkerhets skull.

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.