Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Har just reggat mig på nytt här och tänkte bara säga hej till er alla! Jimmy heter jag och jag har varit medlem här tidigare. Under strulet med byte av forum osv så tröttnade jag och slutade hänga här ett tag. Men nu är jag tillbaks igen och trivs med forumets utseende/funktionalitet igen 😄

Så, en kort beskrivning av mig hade kanske varit på sin plats. 28-åring som ursprungligen är trummis och lirade i diverse punkband under 90-talet. Sen bytte jag dock inriktning och var trummis i ett depprock/popband. Men de senaste åren har jag, tyvärr, övergett trummorna och pysslar endast med att göra rätt kass elektronisk musik hemma i lägenheten. Det händer dock att jag pallrar mig ner till musikföreningen och tar några öl och spelar trummor vid enstaka tillfällen bara för att hålla mig någorlunda i form 🙂

Nyligen flyttat till hus och ska bli farsa om ca en månad så den senaste tiden har det tyvärr inte blivit så många stunder över för musikskapandet.

Ja..det var lite om mig. Nu ska jag sätta mig och lyssna på lite demolåtar. Vi hörs! 🙂

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.