Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ny MacBook?

Är det därför man nu som student får en Ipod när man köper en MacBook?

För att bli av med den gamla modellen alltså...

Mac Rumors har ju haft rätt förut, bl.a. med den nya iMacen och de nya iPoddarna så det kanske kommer nu i samband med leopard?

Va tror ni?

P.S. Kanske är dåligt ställe att posta detta men någon får väl flytta på det om det är så. D.S.

EDIT: Detta är egentligen en bättre länk.

Redigerat av Elvispen
Annons
Postat

Oj! Hmm... Jag undrar om det blir uppdatering av både MacBook och MacBook Pro samtidigt?

De nämner bara MacBook...

Postat

Det är bara Macbooken som diskuteras. Däremot ryktas det om en uppdaterad Macbook Pro i början av nästa år. Ett hett tips för ett tag sedan var en 13" superslimmad Macbook Pro i samma veva.

Vår systertidning Macworld har nyheter i ämnet:

Slimmad Macbook i aluminium på gång?

http://macworld.idg.se/2.1038/1.122149

MacBook Pro med Penryn i januari?

http://macworld.idg.se/2.1038/1.121880

Leopard så gott som klart för lansering

http://macworld.idg.se/2.1038/1.122255

Postat (redigerat)

En annan som är påväg att köpa en MacBook vill ju att nya MacBooken ska komma nu!

Håller tummarna för oktober som brukar var en trevlig månad..!

EDIT: Detta var mitt 100 inlägg vilket ska firas med något gott! Se ya!

Redigerat av Elvispen
  • 2 veckor senare...
Postat
Ingen vet något eftersom det inte finns någon officiell information. Apple går ut med eventuell info senare i oktober - troligtvis den 26:e.

Tack för den, jag har längtat efter något datum man kan längta till! (Förutom 17onde)

• 3 veckor senare...
Postat

Nya MacBooks i början av november...??

Ganska troligt faktiskt och ganska mysigt!

"It's unknown if the new MacBooks will adopt the Santa Rosa architecture that adopted by the MacBook Pros in June"

Vad gör det kortet (eller vad det nu är) i MacBook Pro? Har fått för mig att det är det som gör att Proarna kan ha 4Gb ram minne, är det sant?

Tjipp!

Postat

En ny MBP med 12" eller 13" skärm skulle vara riktigt trevligt, fast jag är lite orolig för att det blir en modell utan superdrive som det ryktats om, och då känns det som ett ointressant köp för min del.

Postat

Håller med. En MBP som var liten eller kanske en riktig sub-notebook hade varit gött från Apple. Ett annat gapande hål är en stationär dator mellan Mac mini och Mac Pro.

pme (oregistrerad)
Postat
Håller med. En MBP som var liten eller kanske en riktig sub-notebook hade varit gött från Apple. Ett annat gapande hål är en stationär dator mellan Mac mini och Mac Pro.

En mac prosumer saknas verkligen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.