Rangebass Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Hesjan jag vet att det skall finnas en inbyggd mixer i cubase SX3 jag undra nu bara hur får man framm den?.
nattvaktaren Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Hesjan jag vet att det skall finnas en inbyggd mixer i cubase SX3 jag undra nu bara hur får man framm den?. 😱 Om du vill slippa svar av typen "Jaså du har köpt ett program för nästan tio tusen men hittar inte den mest grundläggande funktionen?" så föreslår jag att du läser hjälpfiler, googlar eller varför inte spenderar lite mer än tio minuter med ditt nya program. Annars får du nästan skylla dig själv.
DrHans Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Hesjan jag vet att det skall finnas en inbyggd mixer i cubase SX3 jag undra nu bara hur får man framm den?. 🙂 Om du vill slippa svar av typen "Jaså du har köpt ett program för nästan tio tusen men hittar inte den mest grundläggande funktionen?" så föreslår jag att du läser hjälpfiler, googlar eller varför inte spenderar lite mer än tio minuter med ditt nya program. Annars får du nästan skylla dig själv. Precis! 😆 Och har du snott progarmmet kan du väl sno en mixer också. Annars kan du väl trycka F3 så länge.
Acidman Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Man kan ju göra som vissa under den gammla goda tiden på Amiga, och bara lägga handflatorna på tagentbordet och kolla om något händer. 🙂
Rangebass Postat 27 september 2007 Trådstartare Postat 27 september 2007 Hesjan jag vet att det skall finnas en inbyggd mixer i cubase SX3 jag undra nu bara hur får man framm den?. 😆 Om du vill slippa svar av typen "Jaså du har köpt ett program för nästan tio tusen men hittar inte den mest grundläggande funktionen?" så föreslår jag att du läser hjälpfiler, googlar eller varför inte spenderar lite mer än tio minuter med ditt nya program. Annars får du nästan skylla dig själv. Precis! 😆 Och har du snott progarmmet kan du väl sno en mixer också. Annars kan du väl trycka F3 så länge. ha men tack för svar 🙂 Men hörru trynbuy så länge 😛 alla måste börja nånstans jag kommer köpa cubase 4a i sommar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.