Perkulator Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Tjenare. Per heter jag. Gitarrist/sångare. Jobbar på ett produktionsbolag; Management och bokning. Är bokningsagent alltså! 😛 Kör Cubase SX på PC. Verkar sjyssta människor här! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Du fixar caffet eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Perkulator Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 självklart..cafe latte? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Svart och stark. Det behövs om man skall stå ut här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Perkulator Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 aha. trodde det var Jolt-Cola som gällde. Får väl sätta på kok-plattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 aha. trodde det var Jolt-Cola som gällde. Får väl sätta på kok-plattan. Kokplatta? 😆 Var det inte perkulator-kaffe vi talade om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 aha. trodde det var Jolt-Cola som gällde. Får väl sätta på kok-plattan. Kokplatta? 😆 Var det inte perkulator-kaffe vi talade om? näää, simulator-kaffe var det 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 aha. trodde det var Jolt-Cola som gällde. Ja tack. Välkommen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Kaffe går bra.. Välkommen hit Perkulator är väl en mojäng man sätter på kokplattan om jag inte minns fel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Vi fixar blåbärskransen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 (redigerat) --edit-- blev liksom stereo här Redigerat 16 september 2004 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 HiYa 😉 du är lite som han 007 då, fast med rätt att boka ?? fikadax om jag har förstått det hela rätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Skön utflippning på den här tråden 😉 Studiokaffe e det enda kaffe som är gott nog att dricka. Tillverkning av studiokaffe sker på följande sätt: 1. skölj ej ur kaffekannan utan häll bara ut det gamla men spara gärna en liten slatt. 2. häll på vatten (som dom blandar sig lite med det gamla). 3. Stick små små hål i filtret. 4. Häll i kaffet (i filtret då givetvis) och häll gärna i lite lite vaniljsocker. 5. Slå på kaffebryggaren. Sen går det att mixa/spela in hur länge som helst!!!! Det bästaste kaffet någonsin.....jag lovar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Per kulator jag fattar... undgefär som hästhandlare Kent Aure´n. 😉 Hej hopp ialla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Discoführer Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Per kulator jag fattar... undgefär som hästhandlare Kent Aure´n. 😉 Hej hopp ialla fall Eller varför inte Ann Onym? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 hej och välkommen till vårt <------ (obs formuleringen!!) forum där vi konstaterat att alla som hänger här är härliga människor.. frågan är om du verkligen passar in här bland oss übermenschen.. <------- (obs den härliga piken - för en massa sånt här lär du bli utsatt för här på detta hjärtliga forum.. kolla bara in replikerna på mitt välkommnande.. jag lovar att de kommer vara giftiga.. 😛 ) Nä, jag bara skoja, inte om d att vissa är sura grinollar... men själv är jag jättetrevlig! Och det är kul med nytt folk! Vem vet, du kanske är vettig du med 😉 Upp till bevis 😄! //Smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Perkulator Postat 16 september 2004 Trådstartare Dela Postat 16 september 2004 jag ska försöka mitt bästa! 😏 Nej, nu ska jag sitta resterande natten och mixa! Gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Kaffe går bra.. Välkommen hit Perkulator är väl en mojäng man sätter på kokplattan om jag inte minns fel.. Min perkulator sätter jag i vägguttaget och vips, kaffe! (Plastbotten på min, så att sätta den på plattan är kanske ingen hit) Men en gammal perkulator sätter man nog på plattan...... men är inte det stenåldersgrejer? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 (redigerat) Per kulator jag fattar... undgefär som hästhandlare Kent Aure´n. 😛 Anne Ahlgren? Per Värsman? Och så välkommen Perkulatorn, förstås. Redigerat 17 september 2004 av nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Discoführer Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 Per kulator jag fattar... undgefär som hästhandlare Kent Aure´n. 😛 Anne Ahlgren? Per Värsman? Och så välkommen Perkulatorn, förstås. Eller varför inte hockeymålvakten Boo Ahls fru Ann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poppen Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 Sjungande köksredskapsförsäljaren Elvisp Resley då? Eh...... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 Men en gammal perkulator sätter man nog på plattan...... men är inte det stenåldersgrejer? 😉 Jovisst serru..har precis för mig att morfar stenklubba hade en sån när jag var liten cromagnon.. fast de e klart, då var det ju modernt 😆 .. svarta bluesbrothers-glasögon med rejäla bakelitbågar var oxå hypermodernt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 september 2004 Dela Postat 18 september 2004 (redigerat) Välkommen! / Egon Norén (säg det snabbt 4 gånger!) Redigerat 19 september 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 september 2004 Dela Postat 18 september 2004 Välkommen till oss 😲 /Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 18 september 2004 Dela Postat 18 september 2004 Välkommen! Här har du den virtuella näven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Einar Postat 20 september 2004 Dela Postat 20 september 2004 Ang. Kaffe och studio vill jag (inte) dra mig till minnes kaffekokaren i music-a-matic... En studio i gbg dår vi spelade lite för några år sedan... Det var den absolut vässta kaffebryggaren jag sett... Ohyggligt... Den hade nog inte diskats på några decennier... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 21 september 2004 Dela Postat 21 september 2004 Välkommen.. boxningsagent var det inte 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 september 2004 Dela Postat 21 september 2004 Har nog inte sagt hej än, så nu är det gjort. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.