Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har i och för sig inte varit aktiv här så jätte länge, några månader. Även fast att jag registrerade mig för över ett år sen. Så jag kan ha missat om det redan finns något sånt här 😆

Men skulle det inte vara kul att ha en liten "forums-gala" nu när året börjar gå mot sitt slut? Med gala menar jag i stil med idrottsgalan, grammisgalan osv. Alltså samma princip 😛

Man blir nominerad i olika kategorier, t ex

Årets Pajas

Årets Nykommling

Årets Artist

Årets Forumare

osvosv

Kategorierna kan ju bli hur många som helst - men ni förstår principen 😆

Först blir 4 stycken nominerade i varje kategori, sen röstar vi fram en vinnare 🙂

Låter det som en jätte dålig idé? :rolleyes:

Annons
Postat
Galen gala?

Låter skoj! Men tråkig som jag är, så föreslår jag att vi avstår från kategorier som Årets Pajas. 🙂

Haha mjoo, jag skrev bara som hastigast. Men Årets Producent och årets Produktion låter som bra kategorier 😛

• 1 månad senare...
Postat

passar på och dammar av lite och kollar om det finns någor intresse för detta? 😮

nu när ångest-festivalen är slut osv 😊

Postat

Förslag på kategorier:

Årets stavfel

Årets mest upprepade fråga

Årets mest mobbade nybörjare

Årets elitist

Årets besserwisser

Årets audiofilhokuspokus

Årets mest pinsamma fråga

Årets mest lättprovocerade diskussionsdeltagare

Årets catfight

Årets mest urspårade tråd

Årets mest svårtydda inlägg

Årets mest bristfälliga användning av interpunktion

Årets mest bristfälliga användning av styckeindelning

Årets mest misslyckade forummigration

Årets torraste skämt

Postat
Årets mest misslyckade forummigration

Årets torraste skämt

Till den förstnämnda har vi en solklar vinnare och till den senare har du just nominerat dig själv. 😛

Postat

Så.. Är det nån/några som skulle vilja ta på sig ansvaret? Eller försöka komma på ett bra upplägg? Jag känner att jag själv inte är den bästa på att organisera saker kanske 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.