KillwithSkill Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 (redigerat) Universal Audio ...släpper två nya pluggar till sina UAD-kort! Precision Maximizer Stor bild Video Precision De-esser Stor bild Video Som vanligt två veckors demo. Den som vill slå till får pynta $199.00 för Maximizer och $99.00 för De-Esser! Passa på ni som har kuponger innestående. $50.00 per kort! Mer info hos Universal Audio Källa: uaudio.com Redigerat 25 september 2007 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 25 september 2007 Trådstartare Dela Postat 25 september 2007 Jag slog till på Maximizern. Har dock lite fobi för dessa pluggar, mest för namnet och även vad dom gör. Men den här klyver betong utan att döda, eller ska man kalla det, den här dödar utan att det blir betong? Den låter förbannat bra i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Tack för det här tipset! Jag höll på att missa att jag hade 3 innestående kuponger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Åh märkte att jag fick 247$ dollar i rabbat på en en Neveplugg också ( förutom de 150$ jag fick i rabatt för att jag har tre kort ). Så jag köpte Deesern, Maximzern och Nevekompressorn. Summa för alla tre 150$, och med tanke på dollarns låga värde idag ett ganska bra pris. Nu är det bara fyra av pluggarna jag inte har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Nu kommer väl snart Neve-bundlen med två dspkort!? den kommer jag nog sannerligen köpa.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Jag som tjatat om att UA borde utveckla en de-esser. Nu undrar jag bara om jag hinner testa den innan månadsskiftet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pär Ekberg Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Alltså, Maximizern är så sjukt bra. Shit alltså! Undrar hur fasen de har gjort!? Jag är alltid skeptisk mot volymhöjare typ L1 o L3 osv.. Men den här e verkligen grym! Smället blir kvar och dynamiken finns också kvar på ett helt annat sätt jag hört tidigare.. Jag har alltid fegat på limiting då jag inte tycker det funnits någon bra. Hehe! Ibland är det bara erkänna tt man har fel 🙂 /Pär E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 30 september 2007 Dela Postat 30 september 2007 Jag slog till på de-essern ohörd! Hoppas den är värd sina $49. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 1 oktober 2007 Dela Postat 1 oktober 2007 Jag slog till på de-essern ohörd! Hoppas den är värd sina $49. 🙂 Det är den absolut! Har testat den som hastigast på leadsång och hittade rätt ganska omgående. Kan tänka mig att den kommer sitta fint på OH's också. Själv fick jag den gratis med $1 innestående. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YellowStudio Postat 1 oktober 2007 Dela Postat 1 oktober 2007 Jag slog också till på de-essern ohörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 25 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2007 Ja, jag slog oxå till på de-essern nu, ohörd. Förbannat bra plug. Fick passa på nu innan månadsskiftet eftersom UA gett bort en kupong på 25 usd till alla users. Pluggen slutade med 490 sek. Klart värt det alla gånger. Testade pluggen på en låt som jag har en tjej sjungandes på. Låter som hon har tandställning i käften... tZZZ FzzZZZ SzzZZZ. Men de-essern tog bort det helt. Den jobbar skitsnyggt. Rekommenderar den starkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.