Hemluth Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Kort och simpel fråga, är det här för likt något?: http://media.putfile.com/Dragspelsvals Vid "ja", i så fall vad?
Hemluth Postat 24 september 2007 Trådstartare Postat 24 september 2007 40 visningar och inget svar bör tolkas som nej va?
Neosus Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Ja just den där svängen finns nog i 1000 låtar..minst. Så du kan va lugn 😲😱 Nämen jag kan inte riktigt sätta foten på vad det är men likt något är det ju.. men de e som att spela en blues. Allt är ju snarlikt där.. Rocka på å gör något färdigt. Är övertygad om att just din låt blir unik på sitt vis.. 😕
Multiband Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Hehe håller med föregående talare, visst kan man känna att det nästan går att sätta fingret på det och det pga att det bara finns ett visst antal toner 😕 Kör på!
Hemluth Postat 24 september 2007 Trådstartare Postat 24 september 2007 Jag säger som Bert Karlsson; "Det finns bara 12 toner så ibland blir det likadant." Jag tänkte mest om det var någon som kände till något som lät överdrivet likt eller så. Vad jag egentligen sysslar med för genreär mycket odefinierat. Jag gillar orkestralsaker men klarar mig ej heller utan ett regält trumkomp och en fet distgitarr.
klasho Postat 25 september 2007 Postat 25 september 2007 Det är ju en total rip av Roine Zackariassons "Benknäckarvals"!!! Lågt gjort!!! Du e glocalnets onda tvillingbror!!!! 😆 (ironi)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.