Kill All Autotuner Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Installerade SIR:en i min vst mapp och hämtade gratis Lexicon-impulser. Väntade mig inte speciellt mycket, men ack, Det här var hur roligt som helst. En riktig fullträff på senaste Studio CD:n. Någon annan som prövat ? Bu eller bä ?
captain nemo (oregistrerad) Postat 16 september 2004 Postat 16 september 2004 Var hämtade du Lexicon? //Nemo
Kill All Autotuner Postat 17 september 2004 Trådstartare Postat 17 september 2004 http://noisevault.com/index.php?page=3&sid...2c6efafeb5f53db Här ! (*Dräggel*)
Majken Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 (redigerat) Spana in Eventide om du inte redan gjort det. Ruskigt smarriga effekter 😆 EDIT: Här är förresten en liten förklaring av SIR om det hjälper någon på traven: http://www.majken.se/cubase/index.htm?sir.htm /Majken Redigerat 17 september 2004 av Majken
Andreas L Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Installerade SIR:en i min vst mapp och hämtade gratis Lexicon-impulser. Väntade mig inte speciellt mycket, men ack, Det här var hur roligt som helst. En riktig fullträff på senaste Studio CD:n.Någon annan som prövat ? Bu eller bä ? Jopp, jag gav det lite beröm för någon månad sedan, när någon på forumet tipsade om det. Eller... det är ju mest impulserna som jag gav beröm. I vilket fall så hittade jag en del ambience-impulser som jag gillade.
Piffen Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Hum... kanske e dags... brukar nämligen inte begagna mig av de diverse program och demos som medföljer varje nummer.. tyvärr kanske.. 😱
Andreas L Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 ...fast en sak som jag inte gillade var att cpu-mätaren åkte fram och tillbaka som en jäkla tattarballe, så fort man laddat någon impuls. Kollade vidare och jämförde, och det visade sig vara likadant med andra impulsstyrda "värdpluggins", så det är säkert helt i sin ordning. Vet dock inte om det påverkar stabiliteten i miljön i övrigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.