nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Artistbolaget? Plus&Minus f.k.a K.K?? Välkommen igen isf Saknad som få. Men jag kände igen honom ögonblickligen, innan länken kom upp. Får jag guldstjärna nu? 🙂
dbd Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Artistbolaget? Plus&Minus f.k.a K.K?? Välkommen igen isf Saknad som få. Men jag kände igen honom ögonblickligen, innan länken kom upp. Får jag guldstjärna nu? 🙂 Jag också jag också!!!! Första inlägget!! 🙂
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Artistbolaget? Plus&Minus f.k.a K.K?? Välkommen igen isf Saknad som få. Men jag kände igen honom ögonblickligen, innan länken kom upp. Får jag guldstjärna nu? 🙂 Jag också jag också!!!! Första inlägget!! 🙂 tyvär så är guldstjärnorna slut, men vi kan alltid tillverka ett par gula cirklar om ni vill 🙂
hackeman Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Heeeelt blåögd, kände inte alls igen dig. Väldans välkommen tillbaka! 🙂
Björn Olsberg Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Men satan, inte en chans att jag kände igen dig. Finten med att inte kunna stava till sitt eget namn "Pluss & Minus" svalde jag stenhårt. Å andra sidan vill jag minnas att du ett tag kallade dig "Artist Bolaget" 😆
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 (redigerat) Men satan, inte en chans att jag kände igen dig. Finten med att inte kunna stava till sitt eget namn "Pluss & Minus" svalde jag stenhårt. Å andra sidan vill jag minnas att du ett tag kallade dig "Artist Bolaget" 🙁 För att vara fullt korrekt så var det *Kultur Ambassaden* som var den felande länken i starten av forumet. Men ska vi vara fullt ärliga så är det lite av ett trademark, ett bra sätt för att mäta av om folk har noterat en eller inte 😆 Men hej iaf 😆 Redigerat 15 september 2004 av Plus & Minus
tordA Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 haha HiYa ! har ni gjort nå't kul i sommar då, blev det någonting av alla ideér i ArtistBolaget ??
hammagrella Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Välkommen tillbax! Jag använder fortfarande stolt loggan, som är framtagen av AB (finns på www.hammagrella.se)
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Välkommen tillbax! Jag använder fortfarande stolt loggan, som är framtagen av AB (finns på www.hammagrella.se) Artistbolaget har tittat på grellas sida många gånger utan att förstå varför *det måste vara loggan* 😕
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 haha HiYa ! har ni gjort nå't kul i sommar då, blev det någonting av alla ideér i ArtistBolaget ?? Den som söker den finner 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.