livtribute Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Har kopplat ett Roland GS- klaviatur till ljudkortet. Funkar bra och ljudet låter bra! Men det är stor fördröjning från anslag till att ljudet låter... hur får jag ner latency nivån?? Ljudkortet är ett E-mu 0404 och har ngn slags inbyggd effektmixer kontroll!! Programmen som jag har prövat i är Reason 2.5, Cakewalk home studio, och Cubasis VST. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Har kopplat ett Roland GS- klaviatur till ljudkortet. Funkar bra och ljudet låter bra! Men det är stor fördröjning från anslag till att ljudet låter... hur får jag ner latency nivån?? Ljudkortet är ett E-mu 0404 och har ngn slags inbyggd effektmixer kontroll!! Programmen som jag har prövat i är Reason 2.5, Cakewalk home studio, och Cubasis VST. Kanske dum fråga, men har du kollat så du valt rätt ASIO drivers i respektive program? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
livtribute Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 Helt sjukt, plötsligt funkade det bara 😆 Jaja det är bara att tacka och ta emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Helt sjukt, plötsligt funkade det bara 🙁 Jaja det är bara att tacka och ta emot. Helpdesk-syndromet. När helpdesk väl kommer på plats har problemet löst sig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.