Anders F Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Hejsan Jag tänkte bränna ner en låt jag mixat. Men jag vill även kunna bränna ner orginalspåren som *.aiff filer på samma skiva. Men om man sätter den i en cd-spelare så ska den vara som en vanlig singel och om man sätter den i datorn skall man även komma åt filerna. Hur gör jag för att bränna detta på en MAC? MVH Anders
Rangebass Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 toast eller va den heter fast det e ju dock ej gratis men några lappar allt. De e värt priset..
Anders F Postat 23 september 2007 Trådstartare Postat 23 september 2007 toast eller va den heter fast det e ju dock ej gratis men några lappar allt. De e värt priset.. F**k...och jag som ville göra det nu ju 😕 Det finns inte något gratis program? Jag har i och för sig nero på min PC. Går det att göra där om jag för över filerna? Några lappar är mycket pengar för mig när jag sparar till vissa mikrofoner som jag bara "måste ha". MVH Anders
Rangebass Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 (redigerat) har du kikat in i macworld då ? det borde finnas miljontals massvis med tips. 😕 du kan ju alltid starta webserver och zippa filerna och ta hem dem i din pc där du har nero och bränna Redigerat 23 september 2007 av Rangebass
henrik.brunzell Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Det är väl en multisession-skiva som är aktuell, det ska väl många program klara av. Ett tips, som jag inte kan testa nu: http://macs.about.com/cs/osxbasics/a/burn_sessions.htm
Anders F Postat 23 september 2007 Trådstartare Postat 23 september 2007 har du kikat in i macworld då ? det borde finnas miljontals massvis med tips. 😕 du kan ju alltid starta webserver och zippa filerna och ta hem dem i din pc där du har nero och bränna Nej det har jag inte kikat in på. Är rätt ny på MAC och detta är första gången jag känt behovet av att bränna på detta sättet. Men jag ska kika in på Macworld och se, annars blir det med nero. Tack för tipset. MVH Anders
Anders F Postat 23 september 2007 Trådstartare Postat 23 september 2007 Det är väl en multisession-skiva som är aktuell, det ska väl många program klara av. Ett tips, som jag inte kan testa nu: http://macs.about.com/cs/osxbasics/a/burn_sessions.htm hm...tack!! verkar ju vara det jag är ute efter. Det skall testas!! MVH Anders
bassman Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Om du sen blir sugen på ett jättebra brännarprogram som Toast kostar det inte några lappar utan bara en lapp.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.