Rangebass Postat 26 september 2007 Trådstartare Dela Postat 26 september 2007 Jag och en kompis körde en server på hans 3 Mbps ADSL förut, tror han hde 1 Mbps upp. Det fungerade utmärkt för det vi använde det till. Sen har man mycket besökare så behöver man ju större bandbredd. Tror de flesta leverantörer tillåter att du har en egen server. Jo jag vet att det funkar men jag får ju snart statsnät 10/10 port80 och då tänkte jag göra om en hdd till en webserver så jag har alla mina låtar osv på den om ett år ungefär. :] Det får väll la bli det. Orka betala trafik när man får en sån lina idag har jag 6/0,7 Så då blir det svårt juh 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Nu är det billigt på Loopia. 1GB för 1kr resp. 2GB för 2kr första året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 Nu är det billigt på Loopia. 1GB för 1kr resp. 2GB för 2kr första året. 😆 Bra erbjudande! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.