Plus o Minus Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 (redigerat) Var god dröj ... information laddas ... Medans du väntar så kan du besöka www.artistbolaget.se Redigerat 26 september 2004 av Plus & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Jag kan baka, får jag vara med? Kolla dagens 48 kanelsnurror till exempel: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Jag kan debet, kredit och systematisk maskinskrivning. Får jag oxå vara med? 😆 Attans nattis... nu blev jag sugen på kanelbullar. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 Jag kan baka, får jag vara med? Kolla dagens 48 kanelsnurror till exempel: Har du några blåbärskransar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 Jag kan debet, kredit och systematisk maskinskrivning. Får jag oxå vara med? 😆 Attans nattis... nu blev jag sugen på kanelbullar. 🙁 Kredit behöver vi, kan du fixa det?, om ja så bjussar vi på blåbärskrans 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 😆 Allt utom topic. Som vanligt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Jag kan debet, kredit och systematisk maskinskrivning. Får jag oxå vara med? 😆 Attans nattis... nu blev jag sugen på kanelbullar. 🙁 Kredit behöver vi, kan du fixa det?, om ja så bjussar vi på blåbärskrans 🙂 Fick kvarskattsnotan från Skatteverket idag, efter misslyckad begärd omprövning, så jag får nog koncentrera mig på mina egna skulder först... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 😆Allt utom topic. Som vanligt 🙁 Inte är artistbolaget rädd för att urgå sin ursprungliga mening med inlägget, blåbärskransar är ett måste det med 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Trådstartare Dela Postat 15 september 2004 Rockfart: va det mitt inlägg eller nattvaktarens bullar som fick dig att stanna kvar i tråden 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 hahaha kul grej 😕 bullar är alltid MUMS (jag har just petat i mig 3 tårtbitar) 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 (redigerat) Kommer att rekomendera de artister jag prodar att signa sig till ArtBol 😉 Edit: ArtistBullaget 😛 Redigerat 15 september 2004 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Artistbolaget- är ett nystartat management & förmedlings koncept, med siktet inställt på att marknadsföra "handplockade - Emo, Power Pop, Pop Punk inspirerade utövare" mot den svenska marknaden. Och söker med detta "erat" intresse att tillhöra artistbolaget's artist-databas. - visionen erbjuder vid offentlig release 1 januari 2005 en helt egen gruppsida på hemsidan med funktioner som; Nyheter, Utökad pressmatrial sektion innehållandes media/webbutik & Gästbok *eventuellt ett forum*, Gruppbild & Info, Spelplan och bokningsformulär m.m - kommer även att handha ansvaret för gruppens bokningar "vilket är det huvudsakliga ansvarsområdet", utskick av demoplattor till medier som radio, tv, tidningar & andra intressenter för ytterligare exponering av gruppen. För mer information eller insändning av demouppgifter använd lämpligt formulär på www.artistbolaget.se EDIT: bör påpeka att detta främst gäller Emo, Power Pop, Pop Punk inspirerade utövare för att undvika eventuella missförstånd *päjs* /Artistbolaget och dess samarbetspartners Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla... A Good Name For A Band Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 september 2004 Trådstartare Dela Postat 16 september 2004 Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla... A Good Name For A Band Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån. Tjingeling Tobbe. Artistbolaget har sedan ett tag tillbaka redan en dialog med agnfab, och kommer inom kort att möta upp med killarna i gruppen 😉 Men tack för infon iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 september 2004 Trådstartare Dela Postat 16 september 2004 Kommer att rekomendera de artister jag prodaratt signa sig till ArtBol 🙂 Det är ju snällt, men det tycks inte hjälpa 😉 ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Jag gissar ju på att de fick ideen från No Use For A Name Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla... A Good Name For A Band Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån. Tjingeling Tobbe. Artistbolaget har sedan ett tag tillbaka redan en dialog med agnfab, och kommer inom kort att möta upp med killarna i gruppen 😛 Men tack för infon iaf 🙂 Soft... Jag.. jag har inte träffat de på ganska länge så jag har ingen aning vad de håller på med. Men du kan väll säga hej från Tobbe och fråga om de är sugna på att beta testa tobajzelizern när du träffar dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 september 2004 Trådstartare Dela Postat 16 september 2004 Soft... Jag.. jag har inte träffat de på ganska länge så jag har ingen aning vad de håller på med. Men du kan väll säga hej från Tobbe och fråga om de är sugna på att beta testa tobajzelizern när du träffar dem. Har jag tur så har dom redan sett ditt inlägg, vilket gör att "lata jag" slipper säga något till dom 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 16 september 2004 Dela Postat 16 september 2004 Jag gissar ju på att de fick ideen från No Use For A Name MVG till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 17 september 2004 Trådstartare Dela Postat 17 september 2004 (redigerat) Fick kvarskattsnotan från Skatteverket idag, efter misslyckad begärd omprövning, så jag får nog koncentrera mig på mina egna skulder först... 🙁 Själv fick jag mer slantar tillbaka än det jag kan räkna till 😉 ///Plus Edit: Som vanligt 😆 ///Minus Redigerat 17 september 2004 av Plus & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 8 oktober 2004 Dela Postat 8 oktober 2004 Var god dröj ... information laddas ... Medans du väntar så kan du besöka www.artistbolaget.se KINDERGARTEN!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 8 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2004 Var god dröj ... information laddas ... Medans du väntar så kan du besöka www.artistbolaget.se KINDERGARTEN!!! Inte alls. ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 oktober 2004 Dela Postat 9 oktober 2004 Var god dröj ... information laddas ... Medans du väntar så kan du besöka www.artistbolaget.se KINDERGARTEN!!! Inte alls. ///Minus Things that makes you go hmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 oktober 2004 Dela Postat 9 oktober 2004 Varför är så gott som hela denna tråden OT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 9 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2004 Varför är så gott som hela denna tråden OT? Bullar tenderar till att ha en sådan inverkan på oss forumsrävar, med dig som undantag förståss 😄 ///Plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 oktober 2004 Dela Postat 9 oktober 2004 (redigerat) Mja... bullar tackar jag egentligen inte nej till. Bara undrade. EDIT: För den delen så ser jag inte din avatar längre, bara ett kryss? Redigerat 9 oktober 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 9 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2004 EDIT: För den delen så ser jag inte din avatar längre, bara ett kryss? Jag gissar på att Olsberg har lagt till en avatarspärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.