kaiowas (oregistrerad) Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Hejsan på er alla. Jag undrar om ni har några schyssta länkar till sidor som tar en igenom steg för steg hur man skapar musik i cubase. Jag är så nybörjare man kan bli hehe. Jovisst jag kan läsa manualen.. Men vore schysst att ha lite mer att gå på, se hur folk gör osv. Så har ni några bra länkar för nybörjare vore det jätte trevligt 😛. Hoppas på massa roliga länkar! Tack för mig! 🙂
Majken Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Majken säger: http://www.majken.se/cubase 🙂 /Majken
djonas Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Majken va det inte du som skulle anordna en kurs i cubase nu i höst, eller har jag drömt? 🙂 Jag har för mig att jag anmälde mig via en länk 😲 jag kanske drömde förresten.........? 😱
Majken Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Nejdå.. visst kör jag en kurs i höst. Den drar igång nu på måndag 🙂 - Tyvärr har vi fått skurit ned deltagarantalet då vi bara får bidrag för visst många elever. Som det ser ut nu så är det ett antal antagna som inte tackat ja ännu. Detta gör att vi kommer ta ut några till. Du kan mycket väl vara anmäld, ehm. Vad heter du? 😱 /Majken
djonas Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Gött att höra 🙂 Jag heter Jonas Ekestubbe. Det var ett tag sedan jag anmälde mig. Jag hade nästan glömt kursen, men när jag såg ditt namn idag så kom jag på det. 🙂 Ehm nu bytte vi visst ämnet här på tråden, hehe 😲 Det verkar vara en kul kurs, gött initiativ 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.