Björn Olsberg Postat 20 september 2007 Postat 20 september 2007 Sajten har som kanske bekant gått ner ett par kvällar i rad och jag behöver ta ner sajten tillfälligt under eftermiddagen för köra bland annat lite minnestester. Det kan ta en stund.
Björn Olsberg Postat 20 september 2007 Trådstartare Postat 20 september 2007 Snabb rapport: det mesta verkar vara i form men jag har åtgärdat ett par frågetecken i minneshanteringen, samt ska införskaffa lite reservprylar som pyttsas in i servern om forumet går ner igen. Ursäkta dröjsmålet!
Björn Olsberg Postat 3 oktober 2007 Trådstartare Postat 3 oktober 2007 Sajten har som kanske bekant gått ner i natt och någon minut nu under förmiddagen och jag tar ner sajten kl 14.00 för att sätta in lite reservprylar. Studio forum bör vara tillbaka absolut senast kl 14.30.
Strange Leaf Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Är det inte bättre att ta ner den 12:00 då vi är på lunch, istället för 14:00 då du kommer tillbaka från lunch? 😆🙁
Daniel H Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Är det inte bättre att ta ner den 12:00 då vi är på lunch, istället för 14:00 då du kommer tillbaka från lunch? 😆🙁 Då har de väl lunch på studio också!
Micke H Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Är det inte bättre att ta ner den 12:00 då vi är på lunch, istället för 14:00 då du kommer tillbaka från lunch? 😆🙁 Då har de väl lunch på studio också! Plus att det är på lunchen jag brukar surfa här! 😛
Björn Olsberg Postat 3 oktober 2007 Trådstartare Postat 3 oktober 2007 Är det inte bättre att ta ner den 12:00 då vi är på lunch, istället för 14:00 då du kommer tillbaka från lunch? 😆🙁 😛 Jag utgår från forumstatistiken när det är minst inloggade på eftermiddagen och tajmar in det så gott det går under rimliga tider. .björn. - tillbaka från kortlunch 🙂
Björn Olsberg Postat 3 oktober 2007 Trådstartare Postat 3 oktober 2007 Status: Klart - för denna gång 😱 Kommer dock ta ner servern någon gång till för omstart under eftermiddagen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.