OsvenskTiger (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hej Undrar om någon kan rekomendera ett service-ställe där man kan laga 1200/1210or i Stockholm. Har en död 1200a som jag kan inte fixa själv. Tack på förhand för hjälp.
SHARPo Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 LindforsEvent.se dem lagade det förut vet jag...
Björn Olsberg Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Billebro på Renstiernas Gata och Tulegatan säljer väl Technics, de borde kunna ta in för service.
andresi Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 THEORELL & OHLSSON EXTERN ELEKTRONIK Instrumentvägen 19 126 53 Hägersten www.externel.se
OsvenskTiger (oregistrerad) Postat 25 september 2007 Postat 25 september 2007 Billebro på Renstiernas Gata och Tulegatan säljer väl Technics, de borde kunna ta in för service. HAHHAHAHA!! Även 5åringar vet att man ska undvika att gä förbi detta ställe. Tack alla för tips.Det uppskatas(=
Björn Olsberg Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Motivera. Vi kastar inte skit på forumet vare sig på personer, företag eller produkter utan att motivera varför.
nattvaktaren Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Eftersom tigern inte svarar gör jag det: Billebro (eller rättare sagt ägaren) är en ökänd skojare som i alla år sålt dåliga produkter till överpriser, kanske i brist på konkurrens. Jag har själv hyrt saker där som inte fungerade och fick varken ersättningsprylar eller pengarna tillbaka. Det finns massor av historier om Billebro, nästan alla handlar om hur ägaren försökt tjäna in en krona här eller där - och alltid på kundernas bekostnad.
SyntaxError Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 Eftersom tigern inte svarar gör jag det: Billebro (eller rättare sagt ägaren) är en ökänd skojare som i alla år sålt dåliga produkter till överpriser, kanske i brist på konkurrens.Jag har själv hyrt saker där som inte fungerade och fick varken ersättningsprylar eller pengarna tillbaka. Det finns massor av historier om Billebro, nästan alla handlar om hur ägaren försökt tjäna in en krona här eller där - och alltid på kundernas bekostnad. Det är dessvärre helt sant, för många år sen jobbade jag en kort period åt Kent Billebro och det var inga roliga saker som man fick se. Kunder som kom in och klagade varje dag på dåliga hyrgrejjer utan att någonsin ersättas för det, andra kunder som blivit lurade av hans "bästa pris"-garanti och som aldrig fick se några pengar. Han ignorerar fullständigt fackliga avtal och konsumentköplagen, säljer demoex eller uthyrda prylar som nya och förolämpar kunder (och personal). Det är som sagt alltid bara den lilla profiten som styr hans hjärna och aldrig god service.
OsvenskTiger (oregistrerad) Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Motivera. Vi kastar inte skit på forumet vare sig på personer, företag eller produkter utan att motivera varför. Min motivation: http://www.djbattle.net/forum_mess.php?topicID=183
Glaskatten (oregistrerad) Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Finns många myter om Billebro en del sanna en del falska, en grej är att Billebro oftast är billigast och man får ju vad man betalar för sägs det,sen så finns det ju ganska många konkurrenter som är snea på att Billebro lyckats bättre än vad de gjort...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.