winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hade en kompis som älskade en tjej - han gjorde en låt till henne 😆 Hon grät när hon fick höra den - även fast den inte var så bra : WINZCORE 😱
Daniel H Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 du är inte seriös med det här va? Jo han verkar seriöst vilja förstöra stämningen på forumet. Detta är 3 onödiga trådenikväll.
Berggrund Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 ja nåt åt det hållet.. har du ens förstått meningen med det här forumet? 😱
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 ja nåt åt det hållet.. har du ens förstått meningen med det här forumet? 😱 Fan va ni är sura - grina då 😆
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 ja nåt åt det hållet.. har du ens förstått meningen med det här forumet? 😱 Fan va ni är sura - grina då 🙂 var inte meningen att det skulle bli en egen tråd denna gång - gjorde fel, sry all 😆
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Är som sagt newbie - jag lär mig hela tiden nu, sry - låt mig få misslyckas lite, tackar vänner 😱
ThomasJ Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Flyttar tråden från Låtskriveri. rätt ner i sopptunnan?' Som på pluss!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.