winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 (redigerat) Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7 Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 😄 135 bpm äger 🙂 Ladda Vanguard och Nexus i Fruity 😆 Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad 😆 😮 Redigerat 19 september 2007 av winzcore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Det lät enkelt. Tror tyvärr inte att det är så enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Det lät enkelt. Tror tyvärr inte att det är så enkelt. [/quote Jodå - testa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Har inte FL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Har inte FL. Fixa då vännen - 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Snabba lösningar är de bästa, helt klart! Här är mitt tips: Köp en gitarr! Blir du inte en gitarrguru nu så vet jag inte vad som skulle hjälpa dig att bli det! 🙂 :) 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Har inte FL. Fixa då vännen - 🙂 Trivs bra med Sonar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Snabba lösningar är de bästa, helt klart! Här är mitt tips: Köp en gitarr! Blir du inte en gitarrguru nu så vet jag inte vad som skulle hjälpa dig att bli det! 🙂 :) 🙂 :) 😆 Gitarrer tillhör rocken - Ta din rock o dra 🙂 fniss - no offense 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Helt surrealistisk tråd - i like it. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AssOwL™ Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 😱 135 bpm äger 😄 Ladda Vanguard och Nexus i Fruity 🙂 Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad 🙂 😄 Har du nåt ljudexempel så att vi får höra det ultimata beatet o.s.v.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 En Hit, skapas av försäljningslistor osv...Artisten i sig har NADA att gör med om det är en hit, blivande hit eller om den har "Hitpotential" ( . ) boob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 😆 135 bpm äger 🙂 Ladda Vanguard och Nexus i Fruity 🙂 Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad 🙂 😱 Har du nåt ljudexempel så att vi får höra det ultimata beatet o.s.v.? Jadå - är på G - men dom måste cleara mina låtar först dom slöa OP här 🙂 En Hit, skapas av försäljningslistor osv...Artisten i sig har NADAatt gör med om det är en hit, blivande hit eller om den har "Hitpotential" ( . ) boob Jag hade potential enligt Dagge 1993 - jag äger 🙂 fniss - skojar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berggrund Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Men alla hits kan ju inte ha samma ljud? hur skulle det låta om alla gjorde såna låtar du snackade om? bara hits i världen? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Men alla hits kan ju inte ha samma ljud? hur skulle det låta om alla gjorde såna låtar du snackade om? bara hits i världen? 😆 jag snackar om Beatz - finns faktiskt the Ultimate Beat - när det gäller Dance o club iallafall 🙂 Men alla hits kan ju inte ha samma ljud? hur skulle det låta om alla gjorde såna låtar du snackade om? bara hits i världen? 🙂 jag snackar om Beatz - finns faktiskt the Ultimate Beat - när det gäller Dance o club iallafall 🙂 Jag har som user CORE på ztv.se lagt ut ca.60 låtar med samma beat - funkar pefekt 🙂 KOlla själva 🙂 winzcore 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berggrund Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 ja men ändå.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 ja men ändå.. 🙂 fniss 😱 Har laddat upp Dahouse.mp3 och Nightmusic.mp3 Lyssna på dom - är samma beat 🙂 kommer hit imorgon o kollar läget - sköt om er alla 🙂 Do some nice music all 🙂 winzcore 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Kolla in boken The Manual (how to have a number one the easy way). Drummond och Cauty från bland annat KLF ligger bakom. Tyvärr är den svår att få tag på i fysisk form. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Snabba lösningar är de bästa, helt klart! Här är mitt tips: Köp en gitarr! Blir du inte en gitarrguru nu så vet jag inte vad som skulle hjälpa dig att bli det! 🙂 :) 😆 :lol: 😆 Gitarrer tillhör rocken - Ta din rock o dra 🙂 fniss - no offense 🙂 No offence taken 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Kolla in boken The Manual (how to have a number one the easy way). Drummond och Cauty från bland annat KLF ligger bakom. Tyvärr är den svår att få tag på i fysisk form. thx dude 🙂 Kolla in boken The Manual (how to have a number one the easy way). Drummond och Cauty från bland annat KLF ligger bakom. Tyvärr är den svår att få tag på i fysisk form. Låt dom dö - hehe Dom drog ju med sina pengar o försökte elda upp dom 😆 fet chans 😆 <Böhst<. winzcore 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 (redigerat) Har laddat upp Dahouse.mp3 och Nightmusic.mp3Lyssna på dom - är samma beat Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 135 bpm äger Ladda Vanguard och Nexus i Fruity Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad Svårt att höra Hitpotentialen i dom låtarna ? Kan inte minnas när en Trance låt låg på listorna senast , framför allt en intrumental sådan. Redigerat 19 september 2007 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Har laddat upp Dahouse.mp3 och Nightmusic.mp3Lyssna på dom - är samma beat Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 135 bpm äger Ladda Vanguard och Nexus i Fruity Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad Svårt att höra Hitpotentialen i dom låtarna ? Kan inte minnas när en Trance låt låg på listorna senast , framför allt en intrumental sådan. Du menar på svensktoppen 🙂 Har laddat upp Dahouse.mp3 och Nightmusic.mp3Lyssna på dom - är samma beat Hur får man fram Hitljud i en låt ----> Använd FruityLoop 7Fixa Fabfilter volcano Bas filter för kaggen kör internt reverb 60% för klappen Hitta den ultimata beaten - gör gärna till Rx2 135 bpm äger Ladda Vanguard och Nexus i Fruity Om du inte fixar en hit då - då är du begåvad Svårt att höra Hitpotentialen i dom låtarna ? Kan inte minnas när en Trance låt låg på listorna senast , framför allt en intrumental sådan. Du menar på svensktoppen 🙂 😊 Ärligt talat - vad vet ni om listor överhuvdtaget. Är pengar i sånt. Fixa ett bolag själva så får ni se hur mycket ni får betala för att få in en artist på en lista 🙂 Inse att det är korrumperat som fan inom den här jävla industrin 🙂 Jag säger bara det som är snat för mig - hur man gör en hit etc 🙂 Ta det som det är o sluta o sug 🙂 Musikindustrin suger o kommer inte o sluta suga därför att du fuckar ned på en som sett igenom allt 🙂 winzcore 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 Har du precis lärt dig använda smilies ? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bdatony Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 Var det inte så att den som gör flest smileys gör en HIT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 winzcore: Ändra hellre i dina gamla meddelanden än att skapa nya (och citera dina egna). Då blir det lättare för andra att läsa i tråden och du minskar risken för att andra ska bli irriterade. 😉 Slår samman ett gäng av inläggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 Det e väll bara att ta bank B och ljud 78 om jag inte minns fel på sin gamla Roland E-15. Där står det hit 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 Vart ju kickad härifrån igår - är här genom proxy nu 😉 Bra site det här var som kickar nya users 😉 SKöt om er alla o gör Nice music all 🙂 Winzcore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 20 september 2007 Dela Postat 20 september 2007 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=bUGZ-p4-Z8U Redigerat 20 september 2007 av nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 23 september 2007 Dela Postat 23 september 2007 Vart ju kickad härifrån igår - är här genom proxy nu 😛Bra site det här var som kickar nya users 😛 Som sagt över PM, du har aldrig varit kickad härifrån. Som jag berättade, det mest sannolika är att du har hindrat din webbläsare från att ta emot kakor/cookies från forum.studio.se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 september 2007 Dela Postat 23 september 2007 Eheheeee vadå kickad ??? 🙂 Det blir man väl från en spelserver inte ett forum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 23 september 2007 Dela Postat 23 september 2007 Eheheeee vadå kickad ??? 🙂 Det blir man väl från en spelserver inte ett forum... Var fel på min Lata data - sry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.