Jump to content
Annons

Varför gör ni så as-dåliga trådar?


oakleaf (oregistrerad)

Recommended Posts

oakleaf (oregistrerad)

Nu kommer ni säkert alla bli sura på mig. Och ni kommer säkert kolla upp alla det trådar jag skapat och hacka på dem, men jag tycker faktiskt det finns mycket skit till trådar här.

Folk startar trådar om precis allt. Jag tycker faktist att man inte startar en tråd innan den håller tillräckligt hög standard. Bara för att man gillar vissa ljudkort, pluggar, musikstilar och allt så behöver man väl inte posta allt möjligt skit. Tycker forumet blir så himla dåligt då.

Jag var inne under allmänt tittade efter lite roliga intressanta trådar men där diskuteras det bara huruvida alla låtar som postats på forumet är dåliga. Skärp er. Det är formulär 1A trådar hela tiden. Jag menar, jag tycker till och med forumets egna regler är roligare att läsa än de flesta trådar.

Till sist, gå nu inte och bli förbannade på mig. För dom som inte redan har förstått så är jag givetvis ironisk och något irriterad över tråden "Var gör ni så as-dåliga låtar".

Forstätt skriva och posta låtar, bra som dåligt. Detsamma gäller trådar. Kör hårt. Elitism finns det nog av i livet i övrigt så det kan fullkomligt ignoreras.

Redigerat av oakleaf
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med, det postas mycket skit. Men det postas mycket bra också. Sen så har folk fortfarande inte fattat att de ska använda sökfunktionen. Det finns säkert hundratals trådar om hur man låter som basshunter eller vilken gitarr ska jag köpa. Sök först och formulera inte rubriken "Vilken gitarr ska jag köpa". Specifiera mer, eller gör det åtminstone i beskrivningsrutan.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)
Håller med, det postas mycket skit. Men det postas mycket bra också. Sen så har folk fortfarande inte fattat att de ska använda sökfunktionen. Det finns säkert hundratals trådar om hur man låter som basshunter eller vilken gitarr ska jag köpa. Sök först och formulera inte rubriken "Vilken gitarr ska jag köpa". Specifiera mer, eller gör det åtminstone i beskrivningsrutan.

🙂 Alltså, jag var ironisk med min tråd. Men visst, vissa trådar kanske är lite repetativa. Att söka innan man skapar en ny tråd är att föredra. Håller helt med dig där.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)
haha..

Kanske ska satsa på sisådär 600 svar på denna tråd oxo ? 😏

Det vore tragiskt! 😱 Blir lite orolig dock när ironin inte går fram helt, men men lite smällar får man ta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...