Pobbe91 Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Hej, jag sitter och gör ett intro och letar efter en cool röst som räknar ner från 10 till 0. En typisk nedräkning som bäddar för att ljudet ska dundra ut genom högtalarna när han kommit till 0. Är det någon som vet nån låt eller på nåt annat sätt som man kan få tag på ett sånt ljud? MVH Pobbe91
DrivKraft Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Om Du inte vill (eller kan) göra egna så finns det gott om nedräkningar att nalla från t.ex Youtube! 1:40 in i filmen! Klassisk och använd många gånger dock! Peace...
berra_- Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Jag vill alltid slå ett slag för att göra saker själv. Just du kanske inte har den rätta rösten, men du känner säkert nån som kan göra ett dugligt jobb ☺️ Kanske inte blir precis lika bra, men mer personligt och ärligt.. Fast det beror helt på vad du har för ambitioner och resurser.
Celsius Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Hej, jag sitter och gör ett intro och letar efter en cool röst som räknar ner från 10 till 0. En typisk nedräkning som bäddar för att ljudet ska dundra ut genom högtalarna när han kommit till 0. Är det någon som vet nån låt eller på nåt annat sätt som man kan få tag på ett sånt ljud? MVH Pobbe91 http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php#top Lite kreativitet på den sajten kan nog lösa det du vill ha. Have fun! ☺️
AssOwL™ Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Det var ju kul det där... Jag skrev: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0, egnition 😄
Pobbe91 Postat 18 september 2007 Trådstartare Postat 18 september 2007 tack, tack. 😛 Allt låter vettigt, har provat den där hemsidan, helt ok. Men ingen vet någon låt där det är färdiggjort? kanske i något annat intro?
DrivKraft Postat 20 september 2007 Postat 20 september 2007 tack, tack. 🙂 Allt låter vettigt, har provat den där hemsidan, helt ok. Men ingen vet någon låt där det är färdiggjort? kanske i något annat intro? Jag hoppas verkligen inte att Du hade tänkt rippa nån annans intro!
Pobbe91 Postat 20 september 2007 Trådstartare Postat 20 september 2007 nejdå, jag vill ha tag på så många som möjligt för att få lite inspiration =) det lutar nog åt att det blir en egenproducerad nedräkning 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.