Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hmm, har EZdrummer men hittar inget trumpinneljud som jag behöver till ett intro. Tycker det borde vara standard att ha trumpinnar som slår mot varandra liksom "one two three four, lets rock!" :-D

Tips på hur man fixar detta? Ett alternativ kan iofs vara att spela in i audio, men jag har inga trumpinnar :-/

Annons
Postat
Hmm, har EZdrummer men hittar inget trumpinneljud som jag behöver till ett intro. Tycker det borde vara standard att ha trumpinnar som slår mot varandra liksom "one two three four, lets rock!" :-D

Tips på hur man fixar detta? Ett alternativ kan iofs vara att spela in i audio, men jag har inga trumpinnar :-/

Ladda ner gratisdemon på AD, där finns det ☺️

/Lasse

Postat (redigerat)

Tack för tipset, men vad är AD och hur hittar jag dit?

*EDIT* jag gissar på att du menar addictive drums

Stort tack!

Redigerat av Soxic
Postat

Japp, det var precis vad jag menade ☺️

En stor download för bara ett par sticks, men man kan ju göra en massa mer skoj med AD såklart!

(Demon är gratis och har ingen time limit, bara använd så mycket du vill)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.