Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Eftersom jag av nåogn anledning inte kan lägga upp låtar på demoforumet så lägger

jag den här. Lyssna av och kom med kritik gärna. Detta är det senaste jag gjort i

september.

Redigerat av spaceman
Annons
Postat

Du är duktig! 🙂

Kan inte säga så jättemycket om ljudet just nu, förutom att det behöver EQas lite här och var!

Lite mer pill på volymreglagen skulle göra det roligare att lyssna!

Detta är en bra låt som behöver mixas lite bättre bara! 🙂

Härligt! ☺️

Peace på Dig Spaceman...

Postat

Blir lite fundersam på titeln...

Har aldrig sett ordet "hamisphere", menar du inte "hemisphere" (halvklot)? Och översatt blir det i så fall "Nånstans mellan halvklotet", vilket också känns lite knepigt... 🙂

Annars låter det coolt! 🙂

Postat

Android: Du har helt rätt. Jag kan vara en kråka på att stava. Har ändrat filnamn och taggat om filen nu. Kul att du tycker låten låter cool.

Drivkraft: Kul att du gillar låten.

Lite info om hur den är gjord: Sonar 6PE, Native Vokator (rösterna), Native Absynth 4, Native FM8, Steinberg GroovieAgent 2. Mixad i Sonar 6PE + i Soundforge 9 med Izotope pluggarna.

Postat
Android: Du har helt rätt. Jag kan vara en kråka på att stava. Har ändrat filnamn och taggat om filen nu.

Fast det blir fortfarande lite knepigt när något är nånstans mellan halvklotet. "Somewhere between the hemispheres", borde det väl vara? 😏

Postat

Snyggt och händelserikt. Kan inte mycket om genren men skriksången som kommer in vid 00:50 första gången är en höjdare. Coolt. Du måste ju ha känsla för orkestering när du kan sånt här? Har du testat med klassiska instrument ex-vis EWQLSO?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.