Uozon Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 (redigerat) Hejsan alla glada männskor Jag har inspireirat av en del olika trådar här på Studios forum och tänkt att vi kan väl sammarbeta vi också. Jag vill att vi göra detta Mp3 baserade sammarbete till vårat internet Jam. Du som vill var med i detta sammarbete får gärna lägga på ljud, mixa och trixa hur du vill men bara det passar till det övriga. Låten eller musikverket behöver inte vara så långt en sisodär 40sek till 1min räcker Nu måste vi ju ha någonstan och börja, jag har härmed tagit mig mina kunskaper och komponerat lite trummor som vi kan ha att utgå ifrån i vårat samarbete. Det är in denna tråd som samarbetet kommer att ske så ladda gärna upp dina pålägg på någon fin filuppladdare, finns många bra om du söker via google. http://www.speedyshare.com/642660813.html Utgå från det som start Här kommer lite tips på olika pålägg som du kan göra Lead/melodi Giitarr/elgitarr Strings/Pads Flöjter/stråkinstrument Basgitarr/Synthbass/Kontrabas/annan Övrigt/etniska instrument Redigerat 15 september 2007 av Uozon
Uozon Postat 15 september 2007 Trådstartare Postat 15 september 2007 Kul idé! Jag är på 😏 Härligt att du vill vara med.
Uozon Postat 15 september 2007 Trådstartare Postat 15 september 2007 (redigerat) 59 visningar ingen mer som har någon åsikt i det hela? Redigerat 15 september 2007 av Uozon
DrivKraft Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 Låter inte tillräckligt roligt för att man ska vilja haka på, gissar jag på!
Uozon Postat 16 september 2007 Trådstartare Postat 16 september 2007 Vad var det för fel på den andra tråden? 😆 det var inge fel på den tråden
Uozon Postat 16 september 2007 Trådstartare Postat 16 september 2007 (redigerat) Låter inte tillräckligt roligt för att man ska vilja haka på, gissar jag på! Då kan man väl säga det så jag kan ändra så att starten blir mer rolig Edit: för övrigt är det ju det vi ska samarbeta fram en rolig och vacker musikstrof Redigerat 16 september 2007 av Uozon
klingis Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 (redigerat) Tjena, nu lämnade jag inte mycket plats för fortsatt samarbete men nu vet du åtminstone att någon har gjort något med ditt trumspår! 🙂 Ladde ned på: http://www.speedyshare.com/115716536.html Redigerat 16 september 2007 av klingis
AssOwL™ Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 Ja, det var ju inte så mycket kvar att göra... 😄 Vore det kanske en bra idé om man även laddar upp instrumenten i separata ljudfiler? Då kan alla ta dom delar (instrument) som man gillar, och sen lägga på något eget? En tanke bara...
Uozon Postat 16 september 2007 Trådstartare Postat 16 september 2007 Tjena, nu lämnade jag inte mycket plats för fortsatt samarbete men nu vet du åtminstone att någon har gjort något med ditt trumspår! 🙂 Ladde ned på: http://www.speedyshare.com/115716536.html Låter nice, mend du kunde ha tänkt på och lämna lite till andra
Uozon Postat 16 september 2007 Trådstartare Postat 16 september 2007 Ja, det var ju inte så mycket kvar att göra... 🙂 Vore det kanske en bra idé om man även laddar upp instrumenten i separata ljudfiler? Då kan alla ta dom delar (instrument) som man gillar, och sen lägga på något eget? En tanke bara... låter som en bra idé
Uozon Postat 19 september 2007 Trådstartare Postat 19 september 2007 mångasom läser tråden men få som vill vara med kom igen detta blir kul skulle behöva felr vinklar på det hela
ozman Postat 20 september 2007 Postat 20 september 2007 jag ska försöka komma åt en studio och lägga till lite sax eller flöjt. häng kvar ett tag..
Uozon Postat 21 september 2007 Trådstartare Postat 21 september 2007 jag ska försöka komma åt en studio och lägga till lite sax eller flöjt.häng kvar ett tag.. Så bra det skulle bli
Dejjvid Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Hejsan alla glada männskor Jag har inspireirat av en del olika trådar här på Studios forum och tänkt att vi kan väl sammarbeta vi också. Jag vill att vi göra detta Mp3 baserade sammarbete till vårat internet Jam. Du som vill var med i detta sammarbete får gärna lägga på ljud, mixa och trixa hur du vill men bara det passar till det övriga. Låten eller musikverket behöver inte vara så långt en sisodär 40sek till 1min räcker Nu måste vi ju ha någonstan och börja, jag har härmed tagit mig mina kunskaper och komponerat lite trummor som vi kan ha att utgå ifrån i vårat samarbete. Det är in denna tråd som samarbetet kommer att ske så ladda gärna upp dina pålägg på någon fin filuppladdare, finns många bra om du söker via google. http://www.speedyshare.com/642660813.html Utgå från det som start Här kommer lite tips på olika pålägg som du kan göra Lead/melodi Giitarr/elgitarr Strings/Pads Flöjter/stråkinstrument Basgitarr/Synthbass/Kontrabas/annan Övrigt/etniska instrument Tjena, skulle du kunna ladda upp den igen? Den tas bort så fort från speedy share. Hann inte ladda ner den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.