Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hellu. =) Jag tÀnkte bara skryta lite om att jag har vunnit Ez drummer, man skulle spela in ett 30sek tromsolo. Jag vann ^^ Wohoh !!

SÄ nu ska det lÄta bra hemma ocksÄ :rolleyes:

www.saestockholm.com stĂ„r dĂ€r 😛

Annons
Postat

HĂ€rligt!

Det var kul.Fick du alla packen till,vintage,latino,etc..?

Synd att du inte fick Roland kitet som du lirade pÄ..men man kan ju inte alltid fÄ allt :rolleyes:

Gratulerar!

Mvh

Harmonica mike

Postat
hellu. =) Jag tÀnkte bara skryta lite om att jag har vunnit Ez drummer, man skulle spela in ett 30sek tromsolo. Jag vann ^^ Wohoh !!

SÄ nu ska det lÄta bra hemma ocksÄ :rolleyes:

www.saestockholm.com stĂ„r dĂ€r 😛

Man fĂ„r grattulera! 😛

Var kan man höra Ditt solo?

Peace...

Postat

Tackar tackar ! ^^

TyvĂ€rr sĂ„ vet jag inte om man kan fĂ„ tag pĂ„ solot =/ Ska dit nĂ€sta Ă„ vecka paketet 🙂 ska frĂ„ga dĂ„.

Jag tror bara att det Ă€r Vanliga Ez drummer. Men det Ă€r ju inte fy skam det heller 🙂

Postat
Grattis! 😆 Önskar att jag kunde vinna nĂ„got nĂ„gongĂ„ng 😆😆😆

Jag vann en musmatta med inbyggd minirĂ€knare frĂ„n Kalle Anka-tidningen en gĂ„ng â˜ș

Postat (redigerat)
Grattis! 😎 Önskar att jag kunde vinna nĂ„got nĂ„gongĂ„ng 🙁😛😛

..och jag Ă€r sĂ„ j-la banal att jag klagar pĂ„ att jag aldrig vinner fast jag aldrig spelar 😛

Edit: Jo, pĂ„ musikprylarna, men aldrig pĂ„ Lotto menar jag förstĂ„s 😉

Redigerat av Gain

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.