perez Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 hellu. =) Jag tänkte bara skryta lite om att jag har vunnit Ez drummer, man skulle spela in ett 30sek tromsolo. Jag vann ^^ Wohoh !! Så nu ska det låta bra hemma också www.saestockholm.com står där 😛
Harmonica mike Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Härligt! Det var kul.Fick du alla packen till,vintage,latino,etc..? Synd att du inte fick Roland kitet som du lirade på..men man kan ju inte alltid få allt Gratulerar! Mvh Harmonica mike
Multiband Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Kul! Och Grattis! Man kan inte höra någonstans eller?
DrivKraft Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 hellu. =) Jag tänkte bara skryta lite om att jag har vunnit Ez drummer, man skulle spela in ett 30sek tromsolo. Jag vann ^^ Wohoh !! Så nu ska det låta bra hemma också www.saestockholm.com står där 😛 Man får grattulera! 😛 Var kan man höra Ditt solo? Peace...
tofumannen Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Som amerikanarna säger: Good for you Grattis. Vore kul att höra också
perez Postat 14 september 2007 Trådstartare Postat 14 september 2007 Tackar tackar ! ^^ Tyvärr så vet jag inte om man kan få tag på solot =/ Ska dit nästa å vecka paketet 🙂 ska fråga då. Jag tror bara att det är Vanliga Ez drummer. Men det är ju inte fy skam det heller 🙂
berra_- Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Grattis! 😎 Önskar att jag kunde vinna något någongång 🙁😊😆
jarlo Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Grattis! 😆 Önskar att jag kunde vinna något någongång 😆😆😆 Jag vann en musmatta med inbyggd miniräknare från Kalle Anka-tidningen en gång ☺️
Gain Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 (redigerat) Grattis! 😎 Önskar att jag kunde vinna något någongång 🙁😛😛 ..och jag är så j-la banal att jag klagar på att jag aldrig vinner fast jag aldrig spelar 😛 Edit: Jo, på musikprylarna, men aldrig på Lotto menar jag förstås 😉 Redigerat 18 september 2007 av Gain
Neosus Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 (redigerat) Grattis! 😛 Jag vann 21 kronor på lotto i lördas.. 😛 Redigerat 18 september 2007 av Neosus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.