Plus o Minus Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 PLUS & MINUS Fakta om Plus. - Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. Övrig fakta. - Hej! - Ett plus till Björn E-jay Olsberg för hans fenomenala ledarinsattser varje månad. - Ett minus till surströmming. Mvh. Plus & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Är ni en eller två? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 september 2004 Trådstartare Dela Postat 13 september 2004 (redigerat) Plus *det vill säga jag* är den snälla, medans Minus är den mindre snälla. Så svaret på din fråga är två (2). Mvh Plus Redigerat 13 september 2004 av Pluss & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 +-0 Varför dubbla S? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 september 2004 Trådstartare Dela Postat 13 september 2004 (redigerat) +-0 Varför dubbla S? 😮 Kan det vara ett stavfel måntro, Minus är osäker 😆 Mvh Plus Olsberg med all sin vänlighet får väll korrigera vårat misstag? Edit: du har så rätt hackeman *Plus & Minus skäms* Redigerat 13 september 2004 av Pluss & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 HiYa 😮 två S bara för att det är Plus (plu skulle se konstigt ut 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Öh..Välkommen Ser lite schizofrent ut på nåt sätt... eller ett sätt att skydda sig själv om man inte vill stå för det man skrivit... 😆 - aeeee..det var inte jag..det var den andre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Väx upp ditt fjortistroll. Ingen vill veta var du köpt din tröja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 september 2004 Trådstartare Dela Postat 13 september 2004 Väx upp ditt fjortistroll. Ingen vill veta var du köpt din tröja. Jag älskar dig med 😆 Mvh. Plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sepejens Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Jag köpte min tröja på intörnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 (redigerat) Öh..Välkommen Ser lite schizofrent ut på nåt sätt... eller ett sätt att skydda sig själv om man inte vill stå för det man skrivit... 😛 - aeeee..det var inte jag..det var den andre Typ Det var faktiskt Jånni Balle som sa't ja jag lovar det är sant det var inte jag jag kan inte alls rå för det Jånni gör Edit: Men varmt välkommen förstås, glömde jag ju säga me'ns jag nejmdroppade här! Redigerat 13 september 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 +-0 Varför dubbla S? 😉 Kan det vara ett stavfel måntro, Minus är osäker 😕 Mvh Plus Olsberg med all sin vänlighet får väll korrigera vårat misstag? Edit: du har så rätt hackeman *Plus & Minus skäms* Verkar som Olsberg hört din bön och suddat ett S nu... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Fakta om Plus.- Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. jaha.. välkommen, verkar bli svårt det här 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 september 2004 Trådstartare Dela Postat 13 september 2004 Fakta om Plus. - Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. jaha.. välkommen, verkar bli svårt det här 😲 Är det något som är svårt så är det bingolotto. ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 Jaja, ni är väl ändå välkomna hit.. 😲 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 14 september 2004 Trådstartare Dela Postat 14 september 2004 Jaja, ni är väl ändå välkomna hit.. 😄 //Nisse 🙂 på dig med, men tack iaf. ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 Willkommen willkommen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Vågar inte skriva för mkt för då kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, Välkommen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 Vågar inte skriva för mkt för då kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, Välkommen 😆 Är du spydig? ///Minus 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Vågar inte skriva för mkt för då kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, Välkommen 😮 Är du spydig? ///Minus 😆 😆 ja fattar fortfarande inte... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 Vågar inte skriva för mkt för då kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, Välkommen 😄 Är du spydig? ///Minus 😆 😮 ja fattar fortfarande inte... 😆 Om du slutar så ska du se att allt klarnar inom kort 😆 ///Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Det ser ut som Calle headbangar.......... på riktigt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 ...asgarv...det här påminner om X&Y....välkommen/välkomna iaf.... 😆😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.