MagnusH Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Man kanske inte får posta köp och sälj grejer i det här forumet men jag har inte läst någonstans att man inte får det. Så här är lite grejor jag säljer. http://www.blocket.se/vi/13383683.htm?ca=15_s Jag ber om ursäkt om man inte får posta det i de här forumet. 🙁
ThomasJ Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 (redigerat) nja.. forumet är inte för annonser:P men ett tipps: lägg länken i din signatur:P btw, så är http://vendolin.se/ en bra sida:P Redigerat 13 september 2007 av Lådan
Violiner Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Citat senaste numret av Studio: "Nyheter på forumet. Under de närmaste månaderna kommer nya funktioner och förbättringar att dyka upp på forumet... ...Köp och säljforum. Har du instrument eller studioutrustning som du vill bli av med? Eller letar du kanske efter ett bra pris på en mjukvarusynt. I köp-och-säljforumet är det gratis att annonsera och medlemmarna hjälper varandra genom att tipsa om bra säljare och lyckade köp." Så även om det tidigaren varit stopptecken för annonser så verkar det ju ha skett en policyändring..?
android Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Citat senaste numret av Studio: "Nyheter på forumet. Under de närmaste månaderna kommer nya funktioner och förbättringar att dyka upp på forumet... ...Köp och säljforum. Har du instrument eller studioutrustning som du vill bli av med? Eller letar du kanske efter ett bra pris på en mjukvarusynt. I köp-och-säljforumet är det gratis att annonsera och medlemmarna hjälper varandra genom att tipsa om bra säljare och lyckade köp." Åh, najs!! Det borde ni ju kunna slänga ihop fort, Olsberg! Det är väl bara att lägga till en ny underavdelning, med ett köp- och ett säljforum (och varför inte ett bytes?).... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.