feffe (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Först till kvar, jag gör en hemsida till någon behövande (letar efter nått att visa i min portfolio) så.. först till kvarn, sen lyfter jag tråden så får nån annan som behöver sida chansen. /Feffe
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Vadå? Vem är du? Du vet väl att alla och hans hund är webdesigners?
Lundin Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Polarens hund gick en tremånaderskurs i PhP... ( Pinnen...Hämta PINNEN!!!!)
tordA Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 min grannes hund höll den kursen men alvarligt... feffe har du något att visa upp ?
feffe (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Efter datorcrashen (hårddisken pajja) så har jag blivit av med allt att visa upp.. derför vill jag ha nya uppgifter att sätta tänderna i, ge mig nått simpelt så får vi se ifall jag klarar av det istället... hehe
hackeman Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Visst. Du kan få göra om min sida. 😕 Länk nedan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.