Steve-o Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Hej hej! Har köpt programmet Magix Music Maker 11 Deluxe (beg) och undrar lite över VSTi. Jag har några schyssta VST pluggar jag skulle vilja använda, kan man få lite snabbstarts-hjälp? + Finns det något svenskt form för Magix? Stiffmeister
Björn Olsberg Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Om produkten inte är registrerad, gör det på Magix hemsida. Då får du tillgång till flera guider och dokumentation. Är produkten redan registrerad av förre ägaren, be denne att föra över licensen via Magix (om det går), eller be honom överlåta Magix-kontot till dig. Först då äger du licensen.
Steve-o Postat 12 september 2007 Trådstartare Postat 12 september 2007 Jag har reggat den. Men jag hittar ingen info om just MM 11 deluxe
Steve-o Postat 14 september 2007 Trådstartare Postat 14 september 2007 (redigerat) Tja! Jag håller på & testar Magix Music Maker 11 och en grej får jag då inte att funka. Jag har VSTi syntarna Superwave P8 och CM-101 som jag vill köra i Magix. Hur gör jag? Fanns inget bra avsnitt som hjälpte mig komma på det. Steffe Redigerat 14 september 2007 av Olsberg Slår ihop med tidigare tråd i ämnet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.