Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har inte råd med den och jag behöver den inte. Min nuvarande iMac köpte jag för knappt ett år sen, 2gb ram och 2 ghz intel core2duo och jag har ännu inte lyckats göra nåt som får den att slöa ner sig. Dock så är det 17", och en 24" hade ju inte varit fel... intalar jag mej själv.

Andrahandspriset på den jag har verkar ligga på runt 6-7 000 max. Om jag vill köpa en ny så gör jag nog bäst i att sno med ett minne från denna också, vilket sänker andrahandsvärdet en bit till.

Ok seriöst jag behöver ingen ny dator, hjälp mej här. 😆 Jag kan liksom inte betala typ 8 000 för en rejälare skärm, då skulle jag ju kunna köpa en extra 20" cinema display billigare och få två skärmar liksom... men den är ju inte lika fin. 😛😉 Kanske vänta ett år tills iMacarna är ännu bättre och billigare? Jaa en 30" för tiotusen, andrahandsvärdet på denna är väl fem spänn då.

Huh, förlåt för ett osammanhängande och innehållslöst inlägg utan poäng. 😛😲

Annons
Postat

30 tum!!! Då får man ju sitta i andra sidan av rummet. 😆

Jag är helt inne på en iMac jag med. Men när jag vr och kollade i affären blev jaghelt paff. Visst var den snygg i tryck men i verkligheten... och storleken på skärmen är helt otrolig. De första iMacen i affären var en 24":are och den var ett monster. När jag var liten hade vi en tv som var 24" och det var stort då.

Jag bad att få titta på 20" och den var fortfarande stor.

17" är lite litet, det håller jag med om. Jag går in för en 20":are och plockar på mig lite mer prestanda istället, men jag kan nog inte förstå varför du vill ha en ännu större. Gå in i en Macaffär o kolla.

Det var kanske inte mycket till hjälp men har man skrivbordsdiarrè så har man 😊

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.