Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjaba!

Nu har det nyss varit sommar och jag har inte haft tid för att foruminera lika mkt som vanlig. eller snarare inget alls.

Eftersom det är mkt nytt folk här så gör jag åter igen en liten presentation.

Lådan:

En kille ifrån Sthlm, som är (snart) 22 år gammal.

Bor justnu hemma på soffan hemma hos pappa, eftersom jag flyttade till norlland för att plugga lite, så sadejagupp min lägenhet så jag sover på soffan tills jag hittat en ny:P

Ja, så var det det där med musiken.

Pysslar med allt som kan tänkas gå under benämningen "elektronisk musik", men har mitt hjärta i dansmusiken.

Jobbar nästan enbart i det underbara programmet Ableton live 6.0

Justnu är jag i upplösningstillstånd eftersom mina kära hemmastudio står i en källare uppmonterad i lappaland, men om någocn vecka skall den åter stå på behagligt avstånd.

När inte jag sitter här o skriver eller gör musik så tränar jag ju-jutsu 4gg/ vecka.

Jag har även ett hederligt jobb som "försäkringsförmedlare" som det fint heter, kort o gott så säljer jag försäkringar.

För lite info o provlyssning av musiken så kan du kika på http://em-records.se

Kram

// Thomas

Annons
Postat

Jag var till din hemsida och lyssnade, och det lät bra.

Nu fick jag oxå tips om den flashspelare du använder, så den ska jag testa på nån hemsida.

Välkommen tillbaka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.