Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Vet inte om jag nu postar i rätt forum. Det fanns många att välja på. Men till saken: Jag har just införskaffat mig en digitalporta av märket Zoom MRS 802. Nu fick jag ju ingen bruksanvisning på svenska till min besvikelse, visst kan jag lite engelska men när det gäller sådana här saker är jag lost. Vet någon om man kan få tag på en svensk bruksanvisning, eller finns det någon här som är duktig och kan förklara lite snabbt? Hoppas på hjälp. /Linda

Annons
Postat

Jag har försökt letat på google för dig men har inte hittat någon svensk manual tyvärr.

Kanske finns någon som har en liknande här på forumet och hoppas han/hon kanske kan svara!

Lycka till 🙂

Postat

Hej! Vad snällt av dig! Nej jag har också sökt på Goggle men verkar inte finnas någon. Får hoppas någon här har en likadan.

Postat
Hej! Vad snällt av dig! Nej jag har också sökt på Goggle men verkar inte finnas någon. Får hoppas någon här har en likadan.

Har en Zoom MRS-1266 (som jag försöker bli av med för övrigt), tror den har svensk manual.

Postat

Hur långt har du hunnit i användandet? Jag skulle gissa att en del saker är relativt självklara, bara man kommer på dem. Du borde kunna ansluta en mikrofon, slå på fantom-matning om mikrofonen behöver det, skruva upp lagom gain, spela in på ett spår och sen spela upp det. Detta bara genom att gissa lite och prova att trycka på knapparna, inget går väl sönder om du råkar göra lite fel. De finare detaljerna sen kan du kanske få hjälp av någon här på forumet som har en liknande porta.

Ledsen att jag inte kan hjälpa, har aldrig varit i närheten av en mrs.

Gunnar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.