Carl Cadello Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Nu kommer ångesten!! 🙂 Problemet är väl att den inte visar sitt fula tryne i musiken. Hur jag än gör blir det bara lite ledset och ganska vackert. Tycker jag ialla fall. 😲 Nåja!
Assar Postat 6 oktober 2007 Trådstartare Postat 6 oktober 2007 Nu kommer ångesten!! 😮 Problemet är väl att den inte visar sitt fula tryne i musiken. Hur jag än gör blir det bara lite ledset och ganska vackert. Tycker jag ialla fall. 😱 Nåja! Testa att inte skildra din egen ångest utan istället försöka skapa den hos andra... 😉
Carl Cadello Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Ångest hos andra blir det ju vad jag än gör. Hehehe.. 😱
Assar Postat 6 oktober 2007 Trådstartare Postat 6 oktober 2007 Ångest hos andra blir det ju vad jag än gör. Hehehe.. 😱 Då är det ju bara att skicka in nåt gammal! 😉 Tänk disharmoni! Om det blir för vackert så är det för harmoniskt.
ThomasJ Postat 7 oktober 2007 Postat 7 oktober 2007 kanske skall jag ställaup denna rynda kanske? är det ångestfestival som gäller eller?
Carl Cadello Postat 14 oktober 2007 Postat 14 oktober 2007 Hallå! Hallå! E de bara jag här? Ångest!!! 🤪
berra_- Postat 14 oktober 2007 Postat 14 oktober 2007 Hallå! Hallå! E de bara jag här? Ångest!!! Hallå hallå!
Emulator Postat 14 oktober 2007 Postat 14 oktober 2007 Är faktiskt riktigt trist med bristande intresse för festivalerna. Själv skyller jag på medverkan i KR's, och även där är det dåligt intresse. 🥰
Assar Postat 14 oktober 2007 Trådstartare Postat 14 oktober 2007 Är faktiskt riktigt trist med bristande intresse för festivalerna. Själv skyller jag på medverkan i KR's, och även där är det dåligt intresse. Nåja, det är inte helt tomt på bidrag ... 🥰 < 5 timmar !!!
DivineCo Postat 14 oktober 2007 Postat 14 oktober 2007 Om det är 15 imorgon som gäller måste väll det var mer tid än 5 timmar kvar ifall någon nu är ute i sista stund?
Carl Cadello Postat 14 oktober 2007 Postat 14 oktober 2007 Om det är 15 imorgon som gäller måste väll det var mer tid än 5 timmar kvar ifall någon nu är ute i sista stund? Har man sett få fan! Du har ju rätt. "vara inskickat senast måndagen 15 oktober kl 15.00" Har kanske Tryckfelsnisse varit framme?
Assar Postat 14 oktober 2007 Trådstartare Postat 14 oktober 2007 Har kanske Tryckfelsnisse varit framme? Inte alls. Det är jag som inte läser vad jag själv skriver ... 🙂
Assar Postat 15 oktober 2007 Trådstartare Postat 15 oktober 2007 (redigerat) Jahaja ... då stänger vi butiken då. Röstning sker i ny tråd! 🙂 Redigerat 15 oktober 2007 av Assar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.