Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag blev inbjuden till Facebook för det har man ju läst i tidningen att man ska....

Har någon här något konto?

Vad använder man det till?

Vad kan man "göra"? Etc...

Tacksam för svar...

Annons
Postat

En kompis bjöd in mig, så jag reggade. Bara ännu en community. Har heller inte fattat varför det blivt så omskrivet. Förmodligen ett resultat av listig marknadsföring.

Postat

skaffade i början av sommaren. var inne en gång. råtråkigt. alla har det. fattar inte varför. jag börjar nog bli gammal.

Postat

Nä jag fattar inte heller vad som gör facebook bra?

Syftet är väl att man inte ska vara anonym där utan alla som man känner/kännt ska kunna hitta den de söker lätt.

Man kan ju inte titta på någon annans sida än de som man blivit facebookvänner med.

Då föredrar jag lätt Myspace som är roligare, trots sina brister.

Där kan man iaf välja om folk ska kunna se ens profil och lägga upp musik mm.

• 2 veckor senare...
Postat

Gick med pga en request. Gick ur samma dag. Ingen mening med den sidan, detsamma gäller många andra community sajter. Bara för att 'alla' har den, betyder inte att man själv behöver följa strömmen.

Föredrar mina egna strömmar... 😏

Postat

Jag är med på facebook. Och jag använder den faktiskt. lite kul äre att kolla på bilder på sig själv som annat folk tagit som man inte visste fanns liksom 😆

Sen att man kan hitta folk som man inte träffat på år å dagar är kul :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.