Taner Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Var kan man hitta Polis Radio Vocals?. Jag vet att det finns 1 Polis radio vocal i FL Studio redan men det måste finnas andra på nätet? 😉😎
osiris Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 ..men det måste finnas andra på nätet? 😉😱 På google då menar du? 😎
Taner Postat 4 september 2007 Trådstartare Postat 4 september 2007 ..men det måste finnas andra på nätet? 😉😱 På google då menar du? 😎 Ja 😛.. jag testade att söka på "Police radio vocals" men hittade ingenting så... Jag tänkte att ni kanske visste någon hemsida med vocals.
Led Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Var kan man hitta Polis Radio Vocals?. Jag vet att det finns 1 Polis radio vocal i FL Studio redan men det måste finnas andra på nätet? 😄😱 Här kanske: http://www.soundsnap.com/search/node/police%2Btype%3Aaudio
FastH Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 ett annat kul sätt är ju att du samplar direkt från din favoritfilm med dina favort polisradio vocals 😄
Nexustwins Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😏.
best Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla Aa, precis. Lol, Cops, Simpsons, Startrek o en massa annat skit e ju de enda dom har...
Taner Postat 5 september 2007 Trådstartare Postat 5 september 2007 Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😆. Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😆
Nexustwins Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😱. Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😉 Det brukar finnas en ljudutgång på din tv! Oftast i form att ett hörlurs uttag, in med signalen i ditt ljudkort och på med lite volym, dock inte för hög eftersom du inte vill ha för styark signal in i ljudkortet. //Nexustwins - mgm
FastH Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😆. Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😛 Det brukar finnas en ljudutgång på din tv! Oftast i form att ett hörlurs uttag, in med signalen i ditt ljudkort och på med lite volym, dock inte för hög eftersom du inte vill ha för styark signal in i ljudkortet. //Nexustwins - mgm Inte omöjligt heller är att det finns 2 rca kontakter precis bredvid scartkontakten där du också kan ta ljudet i prima kvalitet!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.