Jockeee Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 funderar på att "investera" i Steinberg Sequel för att jag vill ha ett lättanvänt inspelningsprogram utan en massa krimskrams. jag vill bara spela in min musik. Och nu är min fråga om det går att köra vst-instrument som groove agent å liknande i Sequel eller om det bara är massa loopar å skit... mvh jocke
Jockeee Postat 2 september 2007 Trådstartare Postat 2 september 2007 nehepp.. fan va tröligt... aja, då kommer en följdfråga här. Finns det något liknande program som rekomenderas som är i samma anda som sequel, garageband å sånt som har stöd för vst-instrument?
Led Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 nehepp.. fan va tröligt... aja, då kommer en följdfråga här. Finns det något liknande program som rekomenderas som är i samma anda som sequel, garageband å sånt som har stöd för vst-instrument? massor. Sök på forumet finns gott om tips. Cubase SE3 är ett förslag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.