Larsson Postat 1 september 2007 Postat 1 september 2007 hejsan jag undrar om det finns någon som spelar celler,fiol eller något annat stråk instrument som har tillgång till egen inspelning.. och som dessutom är intresserad av samarbete över nätet!? jag har fått intrycket av att det är dåligt med stråkspelare här på forumet men man vet ju aldrig..jag håller tummarna men inte andan!! 😉 mvh Larsson 😄
Desecrated Postat 1 september 2007 Postat 1 september 2007 Ett jätte bra tips är att ringa jan färm på musikhögskolan i piteå, Det är han som har hand om stråkaavdelningen där. 0911-72653
Larsson Postat 1 september 2007 Trådstartare Postat 1 september 2007 tack för det tipset man.. fast om man ska gå såpass seriöst tillväga..känns det som att man borde ha allting klart vad som ska spelas & av vad..det kanske inte finns så mycket plats för att spåna fram hur man vill ha det tillsammans... men ett bra tips absolut..får mig att vilja sätta tänderna i att arrangera ett stråk parti faktiskt tror att jag borde göra det innan jag hör av mig dit!! tack för hjälpen! /Larsson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.