bdatony Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Ville bara säga att om du kan få en biljett till The Police ikväll i Globen borde du gå dit. Sting var gladare och spelade bättre bas än någonsin. Det är ju inte så konstigt.... Stewart Copeland!!! säger bara det, nästan. Han var som en ***** iller bakom trummorna. Helt galen. Så PÅ. Nästan som han ökade hela tiden. Vild. Så tajt och musikalisk! Han hade även ett percussionset bakom sina trummor som han rusade till emellanåt. Fantastisk. Gå och se grym trummis. Det stod en recension i Aftonbladet som gav en 2:a. Långa solon sa de. Skit i det :-). Det var bara gitarristen som ville spela lite. Lyssna på Sting och Stewart så är det kanonbra ändå.
VacUm Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Fan, jag blev erbjuden två biljetter av någon som inte kunde gå och tackade nej (har en helvetesförkylning som förstört hela veckan för mig). Surt surt surt.. Det var väl sista chansen att få se ett av tidernas bästa band.
Mats Stålbröst Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Jag var också där och tyckte att det var en riktigt bra konsert! Visst, ett och annat gitarrsolo hade jag gärna sluppit men det var mycket annat som vägde upp det, framförallt ovan nämnde herr Copeland. För övrigt var det fascinerande att höra hur Stings son Joe Sumner, som sjunger och spelar bas i förbandet, brås på far sin. Stundtals lät det verkligen som om det var Sting som stod på scenen och inte Joe. /Mats
bdatony Postat 30 augusti 2007 Trådstartare Postat 30 augusti 2007 OJ! Så det var Stings son? Vi tyckte det var ett underligt val av förband när han lät så lik Sting. Då vet man det :-) Det var ett riktigt bra band ju.
Mats Stålbröst Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Jo, som tur var håller de hög klass. Tror inte att Sting hade bjudit med dom på turnén annars, trots att det är sonen hans. 😕 Så här bra kompisar är de för övrigt backstage: http://celebritybabies.typepad.com/photos/...6/sting_cbb.jpg /Mats
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.