Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej, ja gillar electro,pop,rock,äldre 70tal,jazz, viss hård musik, osv. men mest av de jag nämde först.

vill du samarbeta med mig? göra låtar, helst inte över internet utan hemma hos nån...ja har många ideer, och anser att ja vet vad som slår/låter bra, är bassist/pianist men lirar även gitarr, har rätt bra koll på de mesta, nu kanske du tänker ...vilken skrytar?? hehe... näe men de är så jag tycker iaf...de jag vill bli bättre på är just data biten, hantera att göra musiken på datan, kan cubase okej, men inte mer än så.... så de är det du bör ha koll på mkt bra! sen gärna bra öra..eller varför inte öron?

adda mig på msn så kanske vi gör riktigt bra låtar ihop.

m_sundvisson@hotmail.com

0735813740

• 2 veckor senare...
Annons
Postat

vart bor du, och har du nånting inspelat man kan lyssna på? kvalitet spelar ingen roll

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.