YellowStudio Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Jag undrar om någon vet om det finns någon mp3 spelare där man själv kan ställa in om ljudet skall komma från moderkortet eller ljudkortet? Detta utan att behöva gå in i kontrollpanelen. Snabbt och enkelt kunna välja output i spelaren. Jag provade Foobar efter sökning på google men hittar ingenstans att ställa outputen. MVH Lindpop
henrik.brunzell Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Media player classic har en väldans massa inställningsmöjligheter, vill jag minnas. Quicktime har faktiskt möjligheten att göra en liknande inställning, fast där öppnas ju dialogrutan från kontrollpanelen...och påverkar nog hela systemet. Egentligen borde du leta efter en spelare med ASIO-stöd (eller motsvarande), alla vanliga spelare jag sett baserar sig på windows egen ljudhantering, och därmed inställningar.
android Postat 29 augusti 2007 Postat 29 augusti 2007 Jag provade Foobar efter sökning på google men hittar ingenstans att ställa outputen. Då letade du inte tillräckligt bra... 😆 File>Preferences->Playback>Output->Output Device.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.