Jensen Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 När jag ska öppna VST instrument med F11 i Cubase och aktivera några av mina installerade VST-program kommer listan med alla installerade "Inserts" (effektpluggar) upp, istället för listan med VST-instrument så som LM-7 osv. Har inte ändrat på någonting sedan det fungerade sist, så jag tycker det är ytterst märkligt... Någon som har erfarenhet av problemet, och vet vad det kan bero på? /Mvh Robban
Micke H Postat 28 augusti 2007 Postat 28 augusti 2007 Har du testat att gå via menyn istället? Kortkommandot kan kanske ha ändrats...på magisk väg...
Jensen Postat 28 augusti 2007 Trådstartare Postat 28 augusti 2007 Har du testat att gå via menyn istället? Kortkommandot kan kanske ha ändrats...på magisk väg... 😉 Jaja, det är inte det som är problemet! Jag får upp rutan där jag ska väjla VST-instrument. Men istället för att instrumenten dyker upp när jag klickar på "No instrument" så dyker alla inserts upp ... Kanske förklarade lite luddigt, men tackar för svaret! /Mvh Robban
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.