Liz (oregistrerad) Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 đ Hejsan! Jag Ă€r 28 Ă„r och har mest sysslat med film Ă€nsĂ„lĂ€nge, musik Ă€r mer Ă„t intressehĂ„llet och hobby. Jag skriver och spelar in mest pop och elektronisk musik, new age och lite musikalmusik ocksĂ„. Annars har jag gjort mest dokumentĂ€rfilmer och andra smĂ„produktioner, nĂ„gon hamnade pĂ„ LokalTV i Malmö och STEVE i Lund. Min stora dröm Ă€r dĂ€remot storfilmsproduktioner och att förhoppningsvis kunna fĂ„ jobba dĂ€rinom en vacker dag. MĂ„ gott och sköt om er! +++Liz Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 Hej och vÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 Haj Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 Hoj Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tant Fransa Postat 29 augusti 2007 Dela Postat 29 augusti 2007 Hej och vÀlkommen! mvh Malin Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
svante Postat 29 augusti 2007 Dela Postat 29 augusti 2007 vÀlkommen!! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.