Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag laddade upp en låt igår vid 18:00 tiden, men den är borta. Hur vet jag att uppladdningen fungerade och hur lång tid tar det innan en låt blir godkänd? Kan man på något sätt se om man har en låt uppladdad som väntar på att bli godkänd? *frustrerad* 😕

Mvh

Fredrik

Annons
Postat
Hej!

Jag laddade upp en låt igår vid 18:00 tiden, men den är borta. Hur vet jag att uppladdningen fungerade och hur lång tid tar det innan en låt blir godkänd? Kan man på något sätt se om man har en låt uppladdad som väntar på att bli godkänd? *frustrerad* 😕

Mvh

Fredrik

*bump*

Postat (redigerat)

Ingen som vet 🙂

Edit: Ja, det är bara att inse. Jag har blivit utfryst från forumet 😆

Redigerat av Sonefors
Postat (redigerat)

Du vet att en uppladdning har fungerat när du kommer till låtens info-sida direkt efter uppladdning. Däremellan kommer dessutom ett litet kort meddelande som bekräftar att uppladdningen fungerade.

Jag har tittat igenom de senaste uppladdade låtarna, och det verkar inte som att din uppladdning har fungerat. Dubbelkolla att filen inte överstiger 8 megabyte, och att den ligger i något av formaten mp3, mp4, aac, wav, ogg eller wma. 😉

EDIT: Man kan själv alltid se sin uppladdade låt även om moderator inte har hunnit godkänna den. När den är godkänd, så står det underst på inforsidan vem som har godkänt och när.

Flyttar från avdelning Allmänt.

Redigerat av Olsberg
Postat
Du vet att en uppladdning har fungerat när du kommer till låtens info-sida direkt efter uppladdning. Däremellan kommer dessutom ett litet kort meddelande som bekräftar att uppladdningen fungerade.

Jag har tittat igenom de senaste uppladdade låtarna, och det verkar inte som att din uppladdning har fungerat. Dubbelkolla att filen inte överstiger 8 megabyte, och att den ligger i något av formaten mp3, mp4, aac, wav, ogg eller wma. 😆

EDIT: Man kan själv alltid se sin uppladdade låt även om moderator inte har hunnit godkänna den. När den är godkänd, så står det underst på inforsidan vem som har godkänt och när.

Flyttar från avdelning Allmänt.

Då vet jag hur det går till :rolleyes: Jag tackar så mycket för ditt svar.

Mvh

Fredrik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.