Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, alltså det känns ganska tufft nu. Är det någon som kan dela den här känslan?

Jag menar, att vara på torget och göra bort sig, det är inte min grej.

Annons
Postat (redigerat)
Ja, alltså det känns ganska tufft nu. Är det någon som kan dela den här känslan?

Hur menar du, vara på torget och göra bort sig? Varför ska du göra bort dig? Det verkar väl onödigt.

Smygstartade terminen i fredags, ångesten kommer man inte undan är jag rädd 🙂

Redigerat av Fidden
Postat

Hur menar du, vara på torget och göra bort sig? Varför ska du göra bort dig? Det verkar väl onödigt.

Ibland är det oundvikligt att göra bort sig. Ja, du vet. Hålla på att hoppa, dansa och sjunga. Nollning, kryssning, introduktion. Kalla det vad du vill.

Postat

Ibland är det oundvikligt att göra bort sig. Ja, du vet. Hålla på att hoppa, dansa och sjunga. Nollning, kryssning, introduktion. Kalla det vad du vill.

Min erfarenhet av nollning på universitet/högskola är att den till skillnad från gymnasiet är rolig, iallafall här i linköping där förnedringsnollning är bannlyst. De enda som gör bort sig är fadderisterna, och de gör det med flit 🙂

Å andra sidan är det nog annorlunda i olika städer. Men lycka till, det är alltid en utmaning att börja i en ny skola/klass/utbildning. 🙂

Postat (redigerat)

wiiiiiiiiii här sitter man och lyssnar på lilla melodifestivalenlåtar! 🙂

EDIT: nej fan jag trodde det var längsta >_<

Redigerat av Dingbats

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.