speed-focus Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Förövrigt är jag ingen rapp älskare precis, dom som man ser på tvn ser ut som förvuxna fjortisar som ska se "coola ut?"... 😉 Årets mening. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 ´det var mer text i detta än vad jag sett i klippet. finns det fler klipp? har jag missat nått? uteliggare och grejjor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Gå in på tv4.se och vidare till idol 2004. Där kan du hämta hem hela klippet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sam Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 haha... här är en version jag hittade. Här flyter det på bättre ;-) hahaha Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Con-bah (oregistrerad) Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Guld! 😎 Nån som har koll på vad "nappar" betyder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 (redigerat) Guld! 😎Nån som har koll på vad "nappar" betyder? fisk på en krok såklart edit: eller nej förresten, det är när man trycker en napp i pannan på någon. händer ganska ofta i hiphopgäng-fighter. Redigerat 12 september 2004 av unbornichen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sam Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 (redigerat) // flera inlägg raderade innan detta // äh... sluta tramsa nu. Det är helt ok att säga negress men inte neger. Why? Tycker inte neger är negativt, det bekriver bara att nån är mörkhyad. Själv skulle jag gärna vilja va en neger, särskillt kunna sjunga som en.. 🙂 Redigerat 14 september 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 haha... här är en version jag hittade. Här flyter det på bättre ;-) hahaha Your browser does not support the HTML5 audio tag Coolt...man rappen är ju i baktakt. Dessutom är det lite spekulativt att använda en Nas bakgrund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 neger - färgad zigenare - romer eskimå - inuit Svårt att alltid säga det som ses som korrekt. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 "Negern"? Vem är du? Sigge Fürst eller? Jo som alla vet så måste man vara nazist för att säga Neger 🙂 Oj då. Var Sigge Fürst nazist? 🙂 Tvivlar jag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StarCruiser Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Fullständigt lysande!!! ROTFL För er som glömt "orginalet": http://folke.nedde.com/film/eddie.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Jisses, 12 084 visningar på denna tråd. Den måste vara länkad nånstans ifrån... undrar var. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Jisses, 12 084 visningar på denna tråd. Den måste vara länkad nånstans ifrån... undrar var. 😕 Personligen så vet jag inte, men det kan ju vara Minus som har busat lite 😉 Mvh. Plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 "Jag har skrivit detta själv" Kan man tro nått annat?? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pere_pere (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Jisses, 12 084 visningar på denna tråd. Den måste vara länkad nånstans ifrån... undrar var. 😕 Buzz är det som ligger bakom =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Jisses, 12 084 visningar på denna tråd. Den måste vara länkad nånstans ifrån... undrar var. 😕 Buzz är det som ligger bakom =) Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt. För er som missat buzz: http://buzz.bazooka.se/ Kommentarerna på just buzz länken till denna tråd finns här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt. Hehe, du är bara avis för att antal klick på tråden imorgon kommer att ha passerat "Jag Är Full". 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 september 2004 Dela Postat 13 september 2004 Ah, typiskt. Buzz är bajz tycker jag, det handlar inte om att tycka något vettigt där juh, utan snarare att tycka så snabbt och sarkastiskt som möjligt. Löjligt. Hehe, du är bara avis för att antal klick på tråden imorgon kommer att ha passerat "Jag Är Full". 😉 Fan oxå, nu är mitt gigantiska ego avslöjat! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JnS Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 "Jag har skrivit detta själv" Kan man tro nått annat?? 😄 hahaha, det är favorit repliken helt klart 😉😮😲😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 (redigerat) Ni som tyckte juryn var dum och elak i idol kanske skulle vilja ge er på svenska folket nu efter gårdagens röstningspremiär? 😲 Redigerat 14 september 2004 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 För att en otrevlig negerboll säger det? 😲 Blir du sur nu? 😉 Lyssna nu, pojk. Detta är ett musikerforum. För dom som känner att dom absolut måste dela med sig av sina åsikter angående invandrare, flyktingpolitik och politiskt korrekt språkbruk finns det andra forum. Detta tror jag skulle passa för just dig. Du har lyckats få oss på Studios Forum att framstå som riktiga idioter, då du skriver din infantila dynga i den mest välbesökta tråden på hela sajten. Hoppas admins noterar detta och slänger ut dig ögonblickligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JnS Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 (redigerat) Ahahah ni e så roliga 😲 Synd att ni inte har mer insikt, men men.. 😉 Fan hackeman vart försvann din "ingen vill se din tröja" LOL, jag som skulle citera 😉 Redigerat 14 september 2004 av JnS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 över 20000 visningar??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 över 20000 visningar??? Danny Cort är poppis 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 över 20000 visningar??? Jag hade råkat lägga micken på F5 tangenten med browsern pekandes på denna tråd... ...not! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Min bror ringde från Stockholm igår & sa "Det här måste du höra, det här kommer du gilla!". Varvid han spelade upp min Eddielåt i telefonen...han hade tydligen fått den från en polare på ACNE. Tack för länken, nattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 omg i die! fy fan va bra! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Min bror ringde från Stockholm igår & sa "Det här måste du höra, det här kommer du gilla!". Varvid han spelade upp min Eddielåt i telefonen...han hade tydligen fått den från en polare på ACNE.Tack för länken, nattis. Visst är det lustigt vilka av ens alster som får störst spridning... sällan är det vad man hade valt själv. 😆 Om man då bortser från att du är jättekändis med låtar på listorna och allt det där förståss. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Tack för länken, nattis. Hehe, ska det hålla på såhär så blir den väl bortplockad av mupp-Comhem snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Tack för länken, nattis. Hehe, ska det hålla på såhär så blir den väl bortplockad av mupp-Comhem snart... Men, men... jobbade inte du på comhem? Kan inte du köra lite insider-smekningar för att få dispans... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts