Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 (redigerat) Jag vill börja med att på förhand be samtliga upphovsmän om ursäkt i förhoppningen att detta tas för vad det är. Denna bit är gjord i underhållande syfte & för mitt ega höga nöjes skull. Det är alltså INTE gjort för att ironisera över- och/eller skada någon av de inblandade. Eddie's Dead. Redigerat 20 september 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 (redigerat) Heheh.. Fint!:... Känner jag ett sammarbete mellan Eddie och Danny Cort nice Redigerat 9 september 2004 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Haha, parodier gillar vi! - Kryp till korset, ni domare som dömde ut Eddie 🙂 Vänta bara till löpen på Expressen kommer. Clabbe ångerfull:Eddie är en stjärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 tyck till juryn i IDOL här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magus Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Lysande faktiskt. Ring Bert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 (redigerat) Ring Bert Tror inte det va. Sen polisen hämtade mig på jobbet i våras har jag slutat deala med stöldgods. Redigerat 9 september 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Hehe, denna är så jävla kul. Kommer att bli en mindre internetklassiker. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vender Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 hahahaha ärlig, fan va äg, ja garvade i 5 mins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 🙂 "ja har skrivit detta själv" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Baske mig, Lilleman och Ayo har fått konkurrens... /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 (redigerat) ajajaj... skrattar höGT 00:30 "med papper och penna...hej?" vågar inte dricka mitt té medans låten loopar... farligt roligt. Redigerat 9 september 2004 av unbornichen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Snyggt jobbat Danny! 😛😆😆 Men det är helt enkelt inte möjligt att Eddie finns på riktigt, antingen är han en fantastisk skådis, eller så är han helt enkelt trickfilmad hela han, som dom där dinosaurierna i Jurassic Park...... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 Eddie hade varit stolt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 hahaha... jävlans bra.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tuben Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ahh detta va grymt =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars-Olof Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Argh... Nån som kan lägga upp låten på nån http-server eller nåt, för jag kan inte ladda hem den nu av någon anledning...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Attans, verkar som om länken inte funkar längre... det här är alldeles för roligt för att inte spridas vidare i stor skala... /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Har lagt upp den. Hoppas inte Danny blir sur. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 (redigerat) 🙂🙂😆 hahaha, de va bra. Ja heter faktiskt Eddie ja ha skrivit detta själv, med papper och penna, hej Att klämma in ett hej där va ett genidrag av Eddie. Redigerat 10 september 2004 av Debul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 😄😕 <Eddies revenge. Hoppas det blir en megahit ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Har lagt upp den. Hoppas inte Danny blir sur. 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 hahahaha, va cool låt du har gjort 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Att klämma in ett hej där va ett genidrag av Eddie. Ja... Jag ska sluta rappa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 "sitter hemma, nu, här" ....... Hur mycket har du klippt i fraserna? Nån som har hela orginalet så man kan jämföra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 "sitter hemma, nu, här" ....... Hur mycket har du klippt i fraserna? Nån som har hela orginalet så man kan jämföra? Klippt rätt mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 "sitter hemma, nu, här" ....... Hur mycket har du klippt i fraserna? Nån som har hela orginalet så man kan jämföra? Klippt rätt mycket klockrent. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 september 2004 Dela Postat 10 september 2004 Hahaha, Bra 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 "Ja har rappat sen ja va lit *svälj* sen jag va lite, flera, tills ja var sju år, du vet det måste för jag fick inspiration..." Va? "...tills ja var sju år"? Inte så konstigt att han är lite ringrostig nu då. 😉 Lysande Danny! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 Riktigt dj-vla roligt, Danny! 🙂 Tack för det! 😳 Har du behövt klippa mkt just för att det ska gå i takt? Eller lyckades Eddie hålla rytmen tillräckligt bra när han körde själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 Riktigt dj-vla roligt, Danny! 🙂 Tack för det! 😳 Har du behövt klippa mkt just för att det ska gå i takt? Eller lyckades Eddie hålla rytmen tillräckligt bra när han körde själv? Jodå... Sysaxen åkte fram. Fick klippa killen i småbitar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts