Daniel H Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Jag söker en orgelplugg med farfisa ljud som Gyllene Tiders orgel. Finns det några bra inte allt för dyra pluggar där det ljudet finns? Vet att det finns i reason (gjorde iaf i 2,5) men har tyvärr inte den budgen för att skaffa reason just nu.
London Postat 16 oktober 2007 Postat 16 oktober 2007 Native Instruments B4 hammond i mjukvaruform har bla det soundet och mycket mycket mer
sixties Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Det finns en gratis plugg som heter phibes med orgel ljud, annars är det väl hammond B4 som är bäst. phibes download HÄR!
Daniel H Postat 30 oktober 2007 Trådstartare Postat 30 oktober 2007 Native Instruments B4 hammond i mjukvaruform har bla det soundet och mycket mycket mer För det priset får jag ju halva reason. Det finns en gratis plugg som heter phibes med orgel ljud, annars är det väl hammond B4 som är bäst. phibes download HÄR! Den var faktiskt helt ok.
Linus Postat 30 oktober 2007 Postat 30 oktober 2007 SFZ + Chris' Home Organ + en Vibrato-plugg för att öka Farfisa-känslan.
IDF Postat 31 oktober 2007 Postat 31 oktober 2007 en beggad farfisa eller bontempi får du för några hundringar idag!!!
Magpie Postat 31 oktober 2007 Postat 31 oktober 2007 Farfisa, är det svengelska för långprutta? 😎 "Vibrato-plugg för att öka Farfisa-känslan" 😛😛 Nej nu ska jag inte störa något jag inte vet nåt om.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.