Jump to content
Annons

Bratislava

Recommended Posts

notna (oregistrerad)
Postat

Någon som har varit i Bratislava? Jag åker dit idag och det skulle vara kanon att få några tips på intressanta ställen att besöka, gärna musikrelaterat!

Kanske korkat men det skadar ju aldrig att fråga... :rolleyes:

Annons
Postat
Någon som har varit i Bratislava? Jag åker dit idag och det skulle vara kanon att få några tips på intressanta ställen att besöka, gärna musikrelaterat!

Kanske korkat men det skadar ju aldrig att fråga... 😮

Är inte det väldigt nära Brno i Tjeckien där dom gör Furch-gitarrer. Åk dit och kolla om man kan köpa direkt på fabriken

Postat

Kanske korkat men det skadar ju aldrig att fråga... :rolleyes:

Brorsan bor där.

Jag langar iväg ett mail och frågar honom.

notna (oregistrerad)
Postat

Kom hem igår natt!

Det är ju sjukt hur mycket vackra kvinnor det finns där, man har ju hört talas om det innan men trodde det bara var en hypad myt. Gamla stan var också en upplevelse om man gillar gamla byggnader (vilket jag gör). Sammanfattningsvis var Bratislava en stad med många vackra kvinnor, billigt öl, fantastiska byggnader och lite allmänn "soviet"- feeling. Angenämt med andra ord 😕!

Postat

Kul men hur gick det med musikprylar då? 😕

notna (oregistrerad)
Postat

Musik är viktigt som säkert många här inne vet, men ibland måste man prioritera 🙂!

Fick dock en minnesvärd musikupplevelse när vi åt på en restaurang och någon lokal förmåga framförde "hooked on a feeling". Det var intressant!

Postat

Kanske korkat men det skadar ju aldrig att fråga... 🙂

Brorsan bor där.

Jag langar iväg ett mail och frågar honom.

Hej

funderar på att åka dit i höst för att se stan och passa på att ta en tur (bil, tåg?) till Brno och/eller Prag för att se om det går att inhandla en Furch.

Fick du några tips av din bror?

Hur är det med boende - hyfsade billiga hotell?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.