Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Äntligen!

Igår när jag kom hem från jobbet hittade jag ett litet mjukt paket ifrån Studio. Jag slet upp det lika snabbt som ett barn öppnar sina presenter på julafton. Total lycka 🙂 Inspirationen flödar och jag är laddad för en studiokväll med min fina t-shirt.

Tack studio 😛

PS: Vem var det föresten som skrev: Det är svårt att skriva en arg låt när man inte är arg? 🙂 Jag kommer ihåg det, men kommer inte ihåg vem det var.

Mvh

Fredrik

Annons
Postat
Tackar! Det är Linus som har skrivit ihop citaten, och just arga låten-citatet kan jag tänka mig kommer från Diwic, se

https://www.studio.se/index.php?showtopic=9696

För bild/layout står ierker, en klippa som tog fram många bra förslag i tråden Studio T-Shirts.

Det var ju jag som startade t-shirt tråden, och het blev den 😏 Ja, som sagt. Den är snygg iallafall.

Mvh

Fredrik

Postat
Så bra! Kan man någonstans läsa vad som står på tröjan!?

Köp den 😆

Hehe 😕

Den är både billig och snygg, så det är bara att köpa 😆

Postat

Det hade ju varit fint om Studio bjöd sina prenumeranter på en T-shirt, som MM har gjort i alla år... 😆

Texten som står på den borde väl gå att se där man beställer den - men var man gör det är det ingen som har nämnt ännu... 😕

Postat
Det hade ju varit fint om Studio bjöd sina prenumeranter på en T-shirt, som MM har gjort i alla år... 😆

Texten som står på den borde väl gå att se där man beställer den - men var man gör det är det ingen som har nämnt ännu... 😕

Nja, det var ju ett bra pris och ingenting är gratis här i världen 😆

Här beställer du t-shirten: Studio's fina t-shirt 😆

Postat (redigerat)

Äsh fan, jag kunde inte hålla mig! Var bara tvungen att beställa! :rolleyes:

Edit: Attans! Jag råkade ha ikryssat att jag var prenumerant, fast jag inte är det. 😮

Olsberg! Hur jag göra?

Redigerat av addic59
Postat
Det hade ju varit fint om Studio bjöd sina prenumeranter på en T-shirt, som MM har gjort i alla år... 😮

Texten som står på den borde väl gå att se där man beställer den - men var man gör det är det ingen som har nämnt ännu... :rolleyes:

Nja, det var ju ett bra pris och ingenting är gratis här i världen 😉

Här beställer du t-shirten: Studio's fina t-shirt 🙂

...men den var ju åtminstone billigare för prenumeranter - och då känns det lite mer ok... 🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jahaa... det är fortfarande den med pitten på framsidan.

Har visat den för 8-10 helt oberoende icke-Studioläsande personer. Och alla har tyckt samma sak... fnissandes...

:rolleyes:

Redigerat av musik
Postat (redigerat)
Jahaa... det är fortfarande den med pitten på framsidan.

Har visat den för 8-10 helt oberoende icke-Studioläsande personer. Och alla har tyckt samma sak... fnissandes...

😉

Nä, det ser då inte ut som en pitt iallfall. Om du och dina "helt oberoende icke-Studioläsande personer" tänker på en pitt när ni tittar på t-shirten är ni säkert personer som tänker på en kvinnas kön så fort man nämner ordet "bäver" också. Helt övertygad 😳

Redigerat av Sonefors

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.